کد خبر: 930815
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲
دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر روح‌الله:
یک جشنواره موضوعی است و برای پیدا کردن سوژه آن، حتماً باید تحقیقاتی انجام شود این درخواست برای دومین بار پذیرفته شده

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدرضا رفیعی اظهار کرد: جشنواره تئاتر روح‌الله شامل سه بخش تئاتر صحنه‌ای، خیابانی و بخش غیررقابتی تئاتر کودک و نوجوان است که پیش‌ازاین، آخرین‌مهلت ارسال آثار در این سه بخش، یکم مهرماه و در نوبتی دیگر، 15 مهر اعلام‌شده بود اما تقاضای بسیار شرکت کنندگان ما را برآن داشت که این تاریخ را تا 30 مهر ماه تمدید کنیم.
وی افزود: با توجه به این‌که جشنواره، یک جشنواره موضوعی است و برای پیدا کردن سوژه آن، حتماً باید تحقیقاتی انجام شود این درخواست برای دومین بار پذیرفته شده اما بعد از این دیگر تمدید نخواهد شد.
دبیر اجرایی دومین جشنواره تئاتر و نمایشنامه‌نویسی روح‌الله در خصوص برگزاری کارگاه‌های نمایشنامه‌نویسی در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: روز جمعه 20 مهر ماه، از ساعت 9 صبح تا 19، سومین کارگاه از "ایده تا متن" با حضور دکتر نصرالله قادری در نگارستان امام خمینی برپا شد و طی آن، طرح‌هایی که شرکت‌کنندگان در این مدت نوشته بودند و توسط استاد تصحیح شد، در گام نهایی این نوشته ها به نمایشنامه تبدیل می شوند.
رفیعی ادامه داد: شورای سیاست گذاری جشنواره در نظر دارد از اساتید دیگر نیز برای آموزش نمایشنامه نویسی به علاقمندان دعوت کند و این کارگاه های آموزشی را تدوام ببخشد.
 این جشنواره به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بهمن‌ماه سال 1397 در اصفهان برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار