کد خبر: 930940
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک :
مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: بیش از 40 طرح صنعتی بزرگ در این واحد تولیدی کلید خورده که ارزش ریالی این قراردادها بیش از 10 هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک گفت: بیش از 40 طرح صنعتی بزرگ در این واحد تولیدی کلید خورده که ارزش ریالی این قراردادها بیش از 10 هزار میلیارد ریال است.

علی شیخ زاده افزود: ساخت انواع بویلر و مخازن پتروشیمی اصفهان، مبدل های پتروشیمی کنگان، بویلرهای پتروشیمی گچساران و بویلرهای نیروگاه 500 مگاواتی عسلویه از مهمترین طرح های شرکت صنایع آذرآب اراک است. 
وی ادامه داد: شرکت آذرآب اراک از واحد های پیمانکار مادر و تجهیزات ساز است که با اجرای این طرح ها علاوه بر تامین نیاز کلیدی صنایع کشور به تجهیزات تخصصی با استفاده از توان داخلی، در سودآوری و تضمین حفظ اشتغال نیز نقش آفرینی کرده است. 
مدیرعامل شرکت صنایع آذرآب اراک بیان کرد: عملیات ساخت 2 برج بزرگ پالایشگاه جفیر اهواز به طول 50 متر هفته قبل در این شرکت پایان یافت و برای نصب در این واحد مهم نفت و گاز کشور تحویل شد. 
وی اظهار داشت: عملیات ساخت این برج ها بیش از 18 ماه به طول انجامید و ساخت هرکدام از این تجهیزات در آذرآب بیش از یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی به همراه داشت. 
شیخ زاده گفت: همچنین قراردادی با نیروگاه بوشهر در دست انعقاد است که بیش از پنج سال فعالیت شرکت آذرآب را تضمین می کند و فصل جدیدی از فعالیت های این شرکت را رقم خواهد زد. 
وی تصرح کرد:این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی ،مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر