کد خبر: 931006
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
دبیرکل حزب مردم سالاری در واکنش به آغاز دور جدید فعالیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت‌: اگر پارلمان اصلاحات به ثمر برسد، دیگر نیازی به شورای سیاست گذاری نیست

جوان آنلاین: دبیرکل حزب مردم سالاری در واکنش به آغاز دور جدید فعالیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان  گفت‌: اگر پارلمان اصلاحات به ثمر برسد، دیگر نیازی به شورای سیاست گذاری نیس

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم سالاری، درباره انتقاداتی که به برگزاری دور جدید جلسات شورای سیاست گذاری از سوی برخی احزاب و گرو‌ه‌های اصلاح طلب مطرح می‌شود، گفت: در تلاش هستیم تا هر چه زودتر پارلمان اصلاحات را تشکیل دهیم. اگر پارلمان اصلاحات به ثمر رسد، دیگر نیازی به شورای سیاست‌گذاری نیست.

کواکبیان درباره انتقاداتی که به حضور چشم‌گیر اشخاص نزدیک به حزب اتحاد ملت در میان اعضای حقیقی جدید شورای سیاست گذاری می‌شود، تاکید کرد: به طور کلی حضور اعضای حقیقی در شورای سیاست‌گذاری را قبول نداریم که بخواهیم درباره جزئیات آن نظری بدهیم.

به گزارش تسنیم، برخی احزاب اصلاح‌طلب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از زمان تاسیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان در سال ۹۴ با سازوکار موجود در این شورا مخالف بودند و معتقد بودند که فعالیت این شورا خلاف تحزب در کشور است. با آغاز به کار دور جدید شورای سیاست‌گذاری و حضور برخی چهره‌های جدید در میان اعضای حقیقی این شورا انتقادات از دست اندرکاران آن افزایش پیدا کرده و بسیاری از احزاب اصلاح‌طلب در پی آن هستند با تشکیل پارلمان اصلاحات به فعالیت شورای سیاست‌گذاری خاتمه دهند.

 
منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
ایوالله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار