کد خبر: 931113
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
خواستگار كينه‌جو وقتي از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفي شنيد خودروي او را به آتش كشيد.

خواستگار كينه‌جو وقتي از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفي شنيد خودروي او را به آتش كشيد.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌19‌روز دوشنبه 26‌شهريور‌ماه مأموران كلانتري 140‌باغ‌فيض و مأموران آتش‌نشاني از حادثه آتش‌سوزي در خيابان چهارباغ غربي با خبر و در محل حاضر شدند. آتش‌نشانان در اولين گام بعد از ايمن كردن محل يك خودروي سواري را كه در آتش شعله‌ور بود خاموش كردند. وقتي بررسي‌هاي كارشناسان آتش‌نشاني نشان داد كه حادثه آتش‌سوزي عمدي ايجاد شده است پرونده با طرح شكايت از سوي مالك خودرو كه دختري 35‌ساله بود به اداره شانزدهم پليس‌آگاهي تهران فرستاده شد. دختر جوان اما گفت كه با كسي اختلاف ندارد و به هيچ‌كس هم مظنون نيست. كارآگاهان پليس در جريان تحقيقات ميداني متوجه شدند كه يكي از ساختمان‌هاي نزديك به محل آتش‌سوزي به دوربين مداربسته مجهز است. آنها بعد از بررسي تصاوير دوربين‌متوجه شدند كه حادثه از سوي دو مرد جوان رقم خورده‌است. يكي از دو مرد جوان در حالي كه بطري به دست داشت به خودرو نزديك شد و مايع داخل بطري را روي خودرو ريخته است و بعد از كشيدن كبريت همراه همدستش از محل فرار مي‌كند.
شاكي وقتي با تصاوير اين دو نفر مواجه شد يكي از آنها را شناسايي كرد. او با تعجب گفت مرد آتش‌افروز كسي نيست جز اسماعيل كه از بستگانش است و مدتي قبل از او خواستگار كرده بود. او گفت: من به درخواست ازدواج اسماعيل جواب منفي دادم، اما اصلاً فكر نمي‌كردم كه او دست به اين كار بزند. او وقتي از من خواستگاري كرد درباره‌اش تحقيق كردم و متوجه شدم كه مردي بداخلاق است براي همين به او جواب رد دادم.
با اطلاعاتي كه شاكي در اختيار كارآگاهان پليس گذاشت محل زندگي اسماعيل در كرج شناسايي شد و كارآگاهان 22‌مهرماه با در دست داشتن نيابت قضايي راهي اين شهر شدند و اسماعيل را بازداشت كردند. اسماعيل در بازجويي‌ها اما حادثه آتش‌افروزي را انكار كرد، اما وقتي تصاوير دوربين مداربسته را ديد به جرمش اعتراف كرد و همدستش سيامك را هم معرفي كرد كه او هم بازداشت شد و به همدستي با اسماعيل اعتراف كرد.
سرهنگ كارآگاه علي وليپور گودرزي، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با كامل شدن تحقيقات پرونده دو متهم با صدور قرار قانوني از سوي بازپرس شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران روانه زندان شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار