کد خبر: 931307
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید جامعه دانشگاهی فاصله خود را با قرآن نزدیکتر کنند، گفت: داشتن فرهنگ قرانی و فعالیت های قرآنی در فضای دانشگاه اهمیت بسزایی داشته و تاثیر فرهنگی چند برابری در جامعه خواهد گذاشت.

محمود پوریوسف در نشست خبری بمناسبت تبیین برنامه های بیست و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه واحد ارومیه برگزار خواهد شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم دار فعالیت های قرآنی، ارزشی و ولایی است و گام های بسیاری را در اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه برداشته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح کشور و دنیا تلاش می کند، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان مسابقات قرآن و عترت به میزبانی دانشگاه آزاد با حضور ۱۹۰ استاد و دانشجوی خواهر و ۲۱۱ استاد و دانشجوی برادر در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه باید جامعه دانشگاهی فاصله خود را با قرآن نزدیکتر کنند، اظهار کرد: داشتن فرهنگ قرانی و فعالیت های قرآنی در فضای دانشگاه اهمیت بسزایی داشته و تاثیر فرهنگی چند برابری در جامعه خواهد گذاشت.

پور یوسف ادامه داد: برای اولین بار بخشنامه آراستگی وشئون فرهنگی ،رفتاری باهدف تبلیغ داشتن ظاهری آراسته درکنار رفتار اجتماعی آراسته در دانشگاه های آزاد استان اجرا می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر