کد خبر: 932008
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲
عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس :
علی نوبخت حقیقی گفت: پیگیر واگذاری فنی اجرای عملیات احداث مترو از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر هستیم.
بهاره عشقی صابر

علی نوبخت حقیقی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس  در دیدار با مردم اسلامشهر که در مسجد حضرت ولیعصر(عج) شهرک مهدیه ،طی سخنانی اظهار داشت : با پیگیری‌های انجام شده بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از وزارت مسکن و شهرسازی تحت مجموعه وزارت بهداشت قرار گرفت و بودجه لازم تامین و ظرف ۱۲ روز آینده به حساب پیمانکار طرح واریز می گردد.

وی گفت:برای تامین نیروهای انسانی بهداشتی در اسلامشهر با وزیر بهداشت رایزنی خواهم کرد تا نیاز این منطقه به نیروی انسانی متخصص رفع شود.

 نماینده مردم تهران ری شمیرانات پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با ابراز خرسندی از واگذاری ساخت مترو و عملیات فنی آن از شهرداری تهران به اسلامشهر گفت: وقتی این توانمندی در شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر هست ما باید از این توانمندی و پتانسیل ها استفاده بیشتری کنیم و بدیهی شهردار اسلامشهر نسبت به این منطقه از شهردار تهران با آن هجمه کاری دلسوزتر است.

 نوبخت خاطرنشان کرد : با رایزنی که با محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور  صورت گرفت، مقرر گردید خارج از نوبت با مسئولین اجرایی شهرستان اسلامشهر و مسئولین فنی طرح مترو دیدار و با بررسی کارشناسی و دید مثبت در صورت امکان این جابجایی مجری طرح صورت پذیرد.

 غلامرضا حیدری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز طی سخنانی اظهار داشت : هر اندازه که در کمیسیون برنامه و بودجه برش داشته باشیم در زمینه تامین اعتبار برای احداث مترو و بیمارستان در شهرستان اسلامشهر دریغ نخواهیم کرد .

وی با بیان مشکلاتی که کشور گرفتار آن است، گفت: با یکپارچگی ، وحدت و انسجامی که ملت ایران دارد از این مسائل نیز عبور خواهیم کرد .

حیدری با بیان نبود امنیت در برخی کشورهای همسایه خاطرنشان کرد :خدا را شاکریم که امنیت کلی در کشور برقرار است و ترقه بازی هایی هم که انجام می شود گذراست.

چند تن از نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد حضرت ولیعصر عجل الله مهدیه اسلامشهر به گلایه ها و خواسته های به حق مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان و مطالبات مسئولین آن گوش فرا داده و در برخی موارد نیز قول همکاری و پیگیری دادند.

 راه اندازی مترو از ایستگاه آزادگان تا میدان نماز اسلامشهر و معرفی شهرداری اسلامشهر به عنوان دستگاه مجری این طرح ، تامین اعتبار برای تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهری ،تامین اعتباراتی برای تعدیل نرخ ارز از سرجمع اعتبارات عمرانی برای شهرستان اسلامشهر که مدتهاست در این زمینه اعتباری به این شهرستان تعلق نگرفته، تکمیل تنها بیمارستان دولتی اسلامشهر، کمک به تکمیل و احداث کمربندی شمالی و جنوبی شهرستان برای کاهش بسیاری از مشکلات ترافیکی ،با توجه به اینکه اسلام شهر ورودی به ۱۰شهر دیگر است احداث تقاطع غیر همسطح در میدان ورودی شهر و چندین طرح نیمه‌تمام و معضل شهری از خواسته‌های فرماندار ،شهردار، رئیس شورای شهر ،دیگر مسئولین و مردم شهرستان اسلامشهر بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر