کد خبر: 933376
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
شهردار اراك
شهردار اراك گفت: پرونده املاك تملك شده شهرداري ٢٠ روز آينده بسته مي شود.

داوود تاجران در صحن رسمي شوراي شهر اراك با بيان اينكه بهتر است در ارتباط با امور و اقدامات انجام شده برخوردي منصفانه صورت گيرد و برخورد احساسي نشود، افزود: معارضين زير زمين پروژه هاي عمراني سطح شهر اراك ضريب بالايي دارند كافي است يك روز در يكي از پروژه ها حاضر شد و وضعيت معارضين را رصد كرد، اما با اين وجود تاكنون بيش از ٩٠ درصد معارضين رفع شده اند.

وي با تاكيد بر اينكه اگر آمار نادرستي از سوي شهرداري مطرح شد حتما تذكر داده شود، گفت: لازم است كه حتما گزارش دقيقي از اقدامات صورت گرفته در هفت ماه فرصت كاري و اجرايي شهرداري از سوي رسانه ها تهيه شود و توجه شود با اين شرايط در اجراي پروژه ها مديريت شده است يا هنرنمایی. 

تاجران عنوان كرد: طي ماه هاي اخير شهرداري اراك با وجود همه مسائل، بدهي هاي بسيار را پرداخت كرده است، حقوق ها به روز شده است و اين حجم پروژه سنگين پيش رفته است در حالي كه در ابرشهرهایی همچون تهران اين روند وجود ندارد و حتي پروژه هاي بزرگ تعطيل شده است.

وي در خصوص افتتاح پروژه هاي اخير كه مورد نقد طوفان محمدي رييس كميسيون خدمات شهري، سلامت و محيط زيست بود بيان كرد: در خصوص افتتاح خانه فرهنگ رييس شورا و كميسيون خدمات شهري بارها پيگير افتتاح خانه بودند. من متوجه آنچه افتتاح هاي دهه ٧٠ يا ٨٠ عنوان می شود، نمي شوم. در واقع شهرداري تنها براي استفاده از اين خانه كار اجرايي و افتتاح را به انجام رساند.

تاجران در پاسخ به سوال رييس شوراي شهر درخصوص پرونده املاک باز شده در دادگستري گفت: در آخرين جلسه اي كه ظهر امروز با دادستان اراك داشتم موارد در حال رسيدگي است و شفاف سازي هايي در اين راستا صورت گرفته است البته جزئيات موضوع مطرح نشد، اما به نظر مي رسد ظرف ٢٠ روز آينده پرونده بسته خواهد شد و اطلاع بيشتري از روند كار ندارم.

شهردار اراك در پاسخ به موضوع مطرح شده از سوي فلك افلاكي مبني بر اينكه شهردار نقدپذير نيست، بيان كرد: نقد، واكسن برای پيكره هر مجموعه اي است. بنده نقدپذير هستم اما نقد غيرفني كه مسائلي در پس خود دارد قابل پذيرش نيست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر