کد خبر: 934075
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به وضعیت بازار پیش‌بینی کرد قیمت نفت در ما‌ه‌های آینده تا سقف مشخصی افزایش یابد.
جوان آنلاین: بهروز نعمتی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعمال تحریم‌های اخیر آمریکا علیه کشورمان، اظهار داشت: تفاوت تحریم‌های اخیر با تحریم‌های گذشته در این بود که سازمان ملل و بسیاری از کشور‌ها پشتیبان آن تحریم‌ها بودند، اما تحریم‌های اخیر تنها از سوی آمریکا اعمال شده که قطعا تأثیر شدیدی نخواهد داشت.

وی افزود: بسیاری از کشور‌ها و برخی از اعضای ۱+۵ مانند انگلیس و آلمان علیه این تحریم‌ها بیانیه صادر و معتقد بودند که این تحریم‌ها کار اشتباهی است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها کار تبلیغاتی بزرگی بر روی این تحریم‌ها انجام دادند و سعی کردن آن را بزرگ جلوه دهند، تصریح کرد: واقعیتی که وجود دارد این است که این تحریم‌ها اثر چندانی نخواهد داشت و مسئولان آمریکایی هم خودشان بر این امر واقف هستند.

نعمتی با تأکید بر اینکه برخی از کشور‌ها از جمله چین، هند و همچنین روس‌ها به دنبال این هستند که مراودات‌شان را با ما ادامه دهند، گفت: ضمن اینکه خود آمریکایی‌ها هم بسیاری از موارد را مستثنی کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها با توجه به وضعیت بازار، عرضه و تقاضای نفت، به هیچ وجه نمی‌توانند خرید نفت از ایران را به صفر برسانند.

نعمتی با بیان اینکه پیش‌بینی بنده این است که با توجه به فرا رسیدن فصل سرما قیمت هر بشکه نفت به ۱۲۰ دلار می‌رسد، اظهار داشت: در این شرایط مسئولان آمریکایی التماس خواهند کرد که نفت بیشتری به بازار عرضه شود.

 
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار