کد خبر: 934096
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با عضو شورای فنی کشتی آزاد در پی انتخاب سرمربی جدید کشتی آزاد
۱۱ روز پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ، امروز نام غلامرضا محمدی به عنوان مربی از سوی فدراسیون کشتی رسانه ای شد این در حالی که همچنان گزینه هایی برای ریاست فدراسیون کشتی مطرح می شود. غلامرضا محمدی دارنده  ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز کشتی آزاد که سابقه مربی و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و نوجوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد از امروز هدایت تیم ملی کشتی آزاد را به طور موقت در دست گرفت.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : ۱۱ روز پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ، امروز نام غلامرضا محمدی به عنوان مربی از سوی فدراسیون کشتی رسانه ای شد این در حالی که همچنان گزینه هایی برای ریاست فدراسیون کشتی مطرح می شود. غلامرضا محمدی دارنده  ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز کشتی آزاد که سابقه مربی و سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و نوجوانان را در کارنامه ورزشی خود دارد از امروز هدایت تیم ملی کشتی آزاد را به طور موقت در دست گرفت.

ایراهیم جوادی عضو شورای فنی کشتی آزاد در گفت وگو با " جوان آنلاین" درباره انتخاب محمدی به عنوان سرمربیگری تیم ملی گفت: پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی ، طی جلسه ای که برگزار شد آقای بنی تمیمم سرپرست فدراسیون کشتی ، پیشنهاد دادند که آقای محمدی با توجه به سابقه ورزشی شان به طور موقت تا زمانی انتخاب مجمع که رئیس فدراسیون مشخص می شود هدایت تیم ملی کشتی آزاد را بر عهده بگیرند که این موضوع  مورد موافقت اعضای شورای فنی قرار گرفت و از امروز به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب شدند. در واقع انتخاب محمدی به مانند مسکنی است برای درمان کشتی.

وی در ادامه افزود: به هر حال بعد از رفتن خادم نمی شد کشتی به حال خود رها شود. رفتن خادم خیلی دور از ذهن نبود.ایشان ابتدا سال هم بنا بر دلایلی  استعفا داده بودند که مورد موافقت قرار نگرفت اما انصافا مشکلات به قدری زیاد بود که دیگر تحملش برای ماندن سخت شده بود و در نهایت رفتند.

عضو شورای فنی کشتی آزاد درباره پاسخ به "جوان آنلاین" که برای انتخاب غلامرضا محمدی آیا گزینه های دیگری هم مطرح بوده اظهار داشت: خیر. همان طور که گفتم این پیشنهاد خود آقای بنی تمیمم بود. طی جلسه ای نام محمدی را پیشنهاد دادند و اعضا هم با توجه به سوابقش به طور موقت ایشان را منصوب کردند.

جوادی درباره انتخاب ریاست فدراسیون و گزینه هایی که مطرح می شود اقزود: این موضوع جز وظایف وزارت ورزش است. ما هم اطلاع دقیقی از این بایت نداریم. البته هیات استانها درخواست داشتند تا هر چه زودتر مجمع برگزار و رئیس مشخص شود تا کشتی از بلاتکلیفی دربیاید. گزینه هایی که در رسانه ها مطرح می شود در حد گمانه زنی است و بناید توجه خاصی به آن داشت. بعد از رفتن خادم تا به امروز شاهد اظهارات رسمی و غیر رسمی برخی از چهره هایی بودیم که به صلاح کشتی نیست. متاسفانه خیلی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند. یه شخصه بعد از رفتن خادم هم قرار بود بروم اما آقای بنی تمیمم درخواست تداشتند تا انتخاب رئیس جدید حمایت مان را از کشتی داشته باشیم. انشاله بعد از انتخاب رئیس اگر خواستند در خدمت کشتی خواهیم ماند در غیر این صورت دورادور در خدمت کشتی هستم.

وی در مورد انتخاب حمید بنی‌تمیم به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی گفت: بهترین گزینه در شرایطی فعلی او بود .ایشان چند سال است که بدنه فدراسیون حضور دارند و نایب رئیس فدراسیون بودند .ایشان نسبت به کارها اشراف کامل دارد اما به هر حال این هم موقت است و باید نفر اصلی هر چه زودتر مشخص شود. ما ۲۰ ماه تا بزرگترین رویداد ورزشی یعنی المپیک ۲۰۲۰ توکیو فرصت داریم.پس بهتر از با انتخاب رئیس فدراسیون ، برنامه ریزی ها برای المپیک انجام شود تا کشتی از بلاتکلیفی خارج شود. برای همه ما کشتی در اولیت قرار دارد و ماندن و رفتن من و امثال من مهم نیست.مهم اعتلای کشتی است که باید آن در نظر گرفته شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار