کد خبر: 934143
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹
سارق فراری که به صورت غیابی به 7 سال زندان محکوم شده بود وقتی فهمید آبروی خانواده اش پیش بستگان و همسایه از بین رفته است عذاب وجدان گرفت و مرگ آتشینی برای خودش رقم زد .

به گزارش خبرنگار ما ، چندی قبل قاضی مدیر روستا بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی ماموران کلانتری یافت آباد از مرگ مشکوک مرد جوانی با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد . تیم جنایی در محل حادثه با جسد سوخته شده مرد ناشناسی روبرو شدند که بررسی ها حکایت از این داشت وی ساعتی قبل اقدام به خودسوزی کرده و جان باخته است .

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت ماموران موفق شدند با بررسی سامانه متهمان سابقه دار هویت مرد فوت شده را شناسایی کنند . بررسی ها نشان داد مرد فوت شده اهل یکی از شهرهای استان قزوین است و سارق فراری بوده که به صورت غیابی در شهرشان به 7 سال زندان محکوم شده بود .

صبح دیروز برادر مرد فوت شده به دادسرای امور جنایی آمد و درباره مرگ برادرش توضیح داد . وی گفت : برادرم به اتهام سرقت تحت تعقیب قضایی بود . او به صورت غیابی به 7 سال زندان محکوم شد و به همین دلیل هم ماموران همیشه برای دستگیری او به خانه ما می آمدند و حتی یک بار هم پدرم بازداشت کردند . در این مدت ما با برادرم در ارتباط بودیم و او فهمیده بود که به خاطر کارهایش آبروی پدرم و خانواده مان پیش بستگان و همسایه ها از بین رفته است . برادرم به شدت عذاب وجدان گرفته بود و از این موضوع ناراحت بود تا جایی که گفته بود قصد دارد به زندگی اش پایان دهد . مدتی قبل بود که فهمیدم او به زندگی اش پایان داده است .

بدین ترتیب پرونده سارق سابقه دار برای همیشه بسته شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار