کد خبر: 934245
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرمربی تیم والیبال کاله در آستانه بازی های هفته هفتم
هفته هفتم لیگ برتر والیبال در حالی فردا با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها درنای ارومیه میزبان تیم کاله مازندران است. کاله تیمی که امسال با جذب مربی نام آشنای خود، عطایی سعی دارد جز تیم های مدعی بالای جدول قرار گیرد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : هفته هفتم لیگ برتر والیبال در حالی فردا با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها درنای ارومیه میزبان تیم کاله مازندران است. کاله تیمی که امسال با جذب مربی نام آشنای خود، عطایی سعی دارد جز تیم های مدعی بالای جدول قرار گیرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در گفت و گو با " جوان آنلاین" درباره بازی فردا برابر درنای ارومیه گفت: بازی ها در لیگ امسال برابر و سخت است. باید گفت فشرده بودن رقابتها به حساسیت رقابت ها افزوده و باعث شده تا رقابتها بسیار دیدنی تر شود. درنا تیم خوب و جوانی است که با انگیزه زیاد برابر حریفان خود به میدان می رود و با توجه به این که ما در ارومیه میهمان آنها هستیم بی شک این کار را برای ما کمی سخت تر خواهد کرد به هر حال ما باید برای کسب سه امتیاز بهترین عملکرد را داشته باشیم. درنا هر چند در انتهای جدول قرار دارد اما مربی نیستم که به جایگاه تیم نگاه ویژه داشته باشم و به بازیکنانم هم گفته ام که بهترین عملکردشان را در بازی فردا داشته باشند.در واقع جدال فردا برای صعود تیم در جدول است.

وی در ادامه افزود: ما خدا را شکر تا این جای کار توانستیم در ۶ هفته ۴ برد خوب داشته باشیم. در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در رده ۵ جدول قرار داریم . هفته گذشته بازی سختی را در خانه برابر فولاد سیرجان برگزار کردیم. بازی برابری بود وانصافا نماینده سیرجان نمایش خوبی ارائه داد. این بازی به ست پنجم کشیده شد و توانستیم برنده مسابقه شویم. من سابقه همکاری ۱۰ ساله با کاله را دارم و با این تیم ۲ بار قهرمانی لیگ ،یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی را تجربه کرده ام.پمن اینکه در مسابقات آسیایی هم یک مقام سومی را کسب کرده ام.

سرمربی تیم کاله مازندران در پاسخ "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه رفتن لژیونر ها چه تاثیری بر سطح  بازی های لیگ داشته اظهار داشت: ببیند قطعا رفتن لژیونرها باعث شد تا اثر فنی لیگ تحت تاثیر قرار بگیرد و سطح بازی ها پایین بیاید اما این موضوع یک حسن خوب دارد و آن این است که دیگر بازی ها برنده و بازنده اش از قبل مشخص نیست و بیشتر بازی ها در یک سطح انجام می شود و ضمن این بازیکنان جدیدی می توانند خودشان را نشان دهند.

عطایی درباره انتقاد برخی مربیان به فشردگی بازی ها اظهار داشت: ببیند این موضوع جدیدی نیست که بخواهیم خیلی روی آن انتقاد کنیم. قبلا هم بازی ها به همین شکل انجام می شده و امسال تقاوت زیادی نداشته است.به هر حال فشردگی در بازی ها وجود دارد اما ما به این نوع برگزاری عادت کردیم و شخصا گلایه ای از فدراسیون ندارم.

وی در پایان درباره احتمال تغییر ریاست فدراسیون با توجه به قانون بازنشستگی گفت: حقیقتا من فقط یک مربی هستم و سعی کردم ذهنم بیشتر درگیر تیم و مسابقات باشد. این قانون را مسئولان وضع کرده اند و یک موضوع کلان جامعه می باشد. تا آنجا هم که اطلاع دارم قانون کلی است و تمام مشاغل جامعه را در بر می گیرد.امیدوارم هر اتفاقی که می افتد در جهت بهبود و اعتلای والیبال باشد.

 

برنامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال:

* شهروند اراک - خاتم اردکان

* پیکان تهران - شهرداری گنبد

* عقاب نهاجا - پیام خراسان

* شهرداری تبریز - شهرداری ارومیه

* دورنا ارومیه - کاله آمل

* فولاد سیرجان - شهرداری ورامین

* سایپا تهران این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته ششم:


۱. شهرداری ورامین با ۱۶ امتیاز

۲. پیکان تهران با ۱۵ امتیاز

۳.شهرداری گنبد با ۱۴ امتیاز

۴. خاتم اردکان با ۱۲ امتیاز

۵. کاله آمل با ۱۰ امتیاز

۶.پیام مشهد با ۸ امتیاز

۷. سایپا تهران با ۱۰ امتیاز

۸. شهروند اراک با ۷ امتیاز 

۹. فولاد سیرجان با ۷ امتیاز

۱۰. عقاب نهاجا با ۴ امتیاز

۱۱. شهرداری تبریز با ۲ امتیاز

۱۲. شهرداری ارومیه با ۲ امتیاز 

۱۳. دورنا ارومیه با یک امتیاز

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار