کد خبر: 934350
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
سردار غیب‌پرور:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند در صورتی که شهدا با وجود اقدام بزرگ هیچ ادعایی نداشتند، گفت: شهدا معماهای عالم خلقت هستند به طوری که رمزگشایی از این بزرگان تنها در عالم محشر امکانپذیر است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور شب گذشته در دیدار با خانواده شهیدان «امیر و جلال تقوی‌طلب» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با  اشاره به فضایل اخلاقی و ایمان و اعتقاد شهیدان «تقوی‌طلب» اظهار کرد: در مکتب شیعه برخی  افراد زود به بلوغ می‌رسند و این از معجزات انقلاب اسلامی است که نوجوانان و جوانانی همچون شهیدان «تقوی‌طلب» را تربیت کند اگر نماز شبشان قضا شود افسوس و حسرت می‌خورند.

وی با بیان اینکه یکی از برکات انقلاب شهدای جوان و نوجوان بود، با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه یاران من در گهواره هستند، گفت: این سخن امام حکیمانه بود و امام راحل از مباحثی مطلع بودند که ما از آن بی‌خبر بودیم و این شهدا شاگردان مکتب امام (ره) بودند که وجودشان را در گهواره می‌داد به طوی که میانگین سن شهدا 20 سال است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تشریح قیام امام حسین(ع) با بیان اینکه دوران جنگ تحملیی مقطعی از تاریخ اسلام است که پس از قیام امام حسین(ع) اتفاقی مانند آن رخ نداده است، تاکید کرد: در شکل‌گیری انقلاب اسلامی خداوند به کشور ما لطف کرد و به واسطه امامی که چیزی از خود نداشت با دست‌های خالی کار بزرگی انجام شد که هیچ کس توان انجام آن را نداشت.

وی افزود: دنیای مدرن ابوسفیانی امروز امام(ره) را تحمل نکرد، به همین دلیل صدام که شخصی بسیار حقیر بود و ظرفیت مقابله با ایران را نداشت با تشویق و تحریک دیگران به مقابله با آرمان و اهداف امام(ره) پرداخت اما در این میان امام(ره) قلب جوانان را تصرف کرده و شهدا شیفته امام(ره) شدند به طوری که در مسیر حرکت امام(ره) قرار گرفتند و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام  گذاشتند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در دورانی زندگی می‌کنیم که برخی افراد برای کار نکرده تبلیغ و هیاهو می‌کنند در صورتی که شهدا با وجود اقدام بزرگ هیچ ادعایی نداشتند، تصریح کرد: شهدا معماهای عالم خلقت هستند به طوری که رمزگشایی از این بزرگان تنها در عالم محشر امکانپذیر است.

برخی‌ها بر سر سفره شهدا نشسته و همچون زالو می‌مکند

وی ادامه داد: امروز با وجود تمام معضلات و مشکلات هنوز بر سر خوان و سفره شهدا نشسته و از آن استفاده می‌کنیم، ما از خودمان چیزی نداریم و هر آنچه هست از برکت وجود شهدا است به طوری که اگر ادعا کنیم که انقلاب و نظام به دلیل تلاش‌های ما سرپا است حرف گزافی زده‌ایم چراکه ایثار و جانفشانی خانواده شهدا است که زمینه را برای ظهور آماده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ‌های منطقه‌ای و جنایت‌های رخ داده در منطقه یمن و سوریه، با بیان اینکه امروز دنیا دردی را تحمل می‌کند که زمینه یک تولد بزرگ با عنوان ظهور امام زمان(عج) است، گفت: زمانی که ظالمان و مستکبران همه توان خود را علنی کنند و ناملایمات در عالم به نهایت خود برسد، امام زمان (ع) ظهور خواهد کرد.

وی با اشاره  به ناملایمات و نابسامانی‌های موجود در  کشور با تاکید بر اینکه برخی‌ها بر سر سفره شهدا نشسته و همچون زالو می‌مکند، یادآور شد: این ناملایمات تمام خواهد شد و زالوصفتان در عالم باقی نمی‌مانند و اتفاق مبارک در عالم رقم خواهد خورد.

سردار غیب‌پرور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی فجر صادقی است که پیش از طلوع خورشید ظهور منجی عالم بشریت ظاهر شده و زمینه را برای فرج آماده می‌کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار