کد خبر: 934368
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
بی‌تفاوتی نسبت به درمان بیماری‌های روانی منجر به حوادث خونین می‌شود
مشکلات روحی و روانی که افراد در دوران کودکی دچار آن می‌شوند اگر درمان نشود احتمال دارد در دوران بعدی زندگی به عقده‌های روانی و کینه‌های قدیمی تبدیل و گاه به حادثه‌ای ناگواری منجر شود. پسر جوانی به خاطر همین کینه‌های قدیمی دوست دوران دبیرستانی‌اش را به قتل رسانده و جسدش را آتش زده است. او به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه سوم خردادماه امسال بود که مأموران پلیس در جریان گم شدن ناگهانی پسر جوانی قرار گرفتند و تحقیقات خود را به دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران آغاز کردند.
آنطور که خانواده نوید به پلیس اعلام کرد پسر ۲۵‌ساله‌شان آن شب با یکی از دوستانش قرار ملاقات داشته و بیرون رفته و دیگر به خانه برنگشته است.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی دوست نوید ادامه داشت پسر جوانی به اداره پلیس مراجعه کرد و گفت: یکی از دوستانش به نام اردشیر در مهمانی شبانه‌ای مدعی شده که نوید را به قتل رسانده است. وی گفت: همراه دوستانم و اردشیر در مهمانی شبانه شرکت کرده‌بودیم. همگی مست بودیم که اردشیر گفت: چند شب قبل یکی از دوستانش را به نام نوید به قتل رسانده است. وقتی به حالت عادی برگشتیم او منکر شد و گفت: شوخی کرده، اما من کنجکاو شدم و درباره نوید تحقیق کردم که متوجه شدم او از دوستان اردشیر است و چند روزی است ناپدید شده است. بدین ترتیب مأموران اردشیر را به عنوان مظنون بازداشت کردند. متهم ابتدا مدعی شد که از سرنوشت نوید بی‌خبر است، اما وقتی مورد بازجویی فنی قرار گرفت به جنایتی آتشین اقرار کرد.

وی گفت: من لباس فروشی دارم و نوید هم از دوستان دوران مدرسه‌ام بود. آن زمان او خیلی مرا اذیت می‌کرد و همیشه به من زور می‌گفت. از او کینه به دل داشتم، اما دوستی‌ام را ادامه دادم تا اینکه به خاطر همین کینه قدیمی تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. آن شب او را به بهانه تفریح سوار خودروی پدرم کردم و شروع به دور زدن کردیم. پس از اینکه با هم شام خوردیم به طرف فرودگاه امام خمینی حرکت کردیم. در نزدیکی فرودگاه با او درگیر شدم و با چاقو او را به قتل رساندم. پس از قتل با بنزینی که همراه داشتم جسد او را آتش زدم و بعد هم جسد سوخته را دفن کردم تا رد پایی از خودم باقی نگذارم، اما درنهایت خون دوستم دامن مرا گرفت و گرفتار شدم. پس از اعتراف متهم، مأموران جسد مقتول را کشف کردند. پس از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم و تحقیقات تکمیلی قاضی دشتبان کیفرخواست متهم را صادر کرد. بدین ترتیب متهم به زودی در دادگاه یک کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار