کد خبر: 934393
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
هتل های نزدیک به برج های دوقلو پتروناس برج های دوقلو پتروناس[Petronas Twin Towers] ، در مرکز شهر کوالالامپور مالزی همچون نمادی محکم و استوار قرار گرفته است

 

برج های دوقلو پتروناس کی ال سی سی Petronas Towers

هتل های نزدیک به برج های دوقلو پتروناس برج های دوقلو پتروناس[Petronas Twin Towers] ، در مرکز شهر کوالالامپور مالزی همچون نمادی محکم و استوار قرار گرفته است.سفرتان به کوالالامپور زمانی تکمیل می شود که از این دو ساختمان همزاد که همچون دو جواهر در کوالالامپور می باشند بازدید کرده باشید. این برج های 88 طبقه با بدنه فولادی و کرومی خود در طبقات چهل و یکم و چهل و دوم خود با پلی به طول 58 متر به هم وصل شده اند ( 175 متر بالاتر از سطح زمین

استراحت مطلق در جزیره پانگکور لَوت

یکی از بهترین استراحتگاه های این کشور در تور مالزی  در ساحلی پودری واقع شده است که چشم اندازی از اقیانوس را به نمایش گذاشته و توسط نخلستان هایی احاطه شده است. میهمانان اینجا در ویلاهایی که به صورتی زیبا و برازنده طراحی شده اند اقامت خواهند داشت و کارکنان خوش خدمت این محل به دقت از آنها پذیرایی کرده و درخواست های آنها را برآورده خواهند کرد.

شهر تاریخی مالاکا

شهر مالاکا عنوان مهمترین مرکز تجاری در تمام قسمت جنوب شرقی آسیا را تا پیش از زمانی که کوالالامپور از آن پیشی بگیرد در دست داشت. این شهر مملو از آثار تاریخی بزرگ معماری که متعلق به دوران ها و سنت های مختلف هستند بوده و زندگی فرهنگی پرهیاهو، کلی موزه و همینطور مراکز فروشگاهی و خرید پر تعدادی را در اختیار دارد.

 

منطقه کامِرون هایلَند

جایی در میان کوهستان ها، منطقه زیبای کامِرون هایلَند به عنوان جواهری در کشور مالزی قرار گرفته است. این منطقه شامل زمین های کشاورزی پهناور چای و به ویژه گیاهانی است که در معرض انقراض بوده و در عین حال رنگ بندی برجسته و رایحه های خوش بویی را به معرض نمایش می گذارند. بازدید کنندگان می توانند خود را از طریق پیاده روی به این محل برسانند. همچنین هتل های متعددی در این ناحیه وجود دارد که گردشگران را اسکان داده و از آنها پذیرایی خواهند کرد.

شهر جورج | George Town

یکی از جاذبه‌های گردشگری مالزی شهر جورج است که مرکز منطقه پنانگ است. در مورد جذابیت و خص بودن این شهر لازم است بدانید که به دلیل آن که پنگانگ مرکز مهم و تاثیرگذاری برای تجارت انگلیسی ها بود، این شهر مورد توجه قرار گرفت. جالب است بدانید که در این شهر جمعیت زیادی از چینی‌ها نیز حضور دارند.

اگر سفر با تور مالزی ارزان و لحظه آخری  را برای سفر انتخاب می کنید یادتان نرود که بازدید از این شهر را نیز در برنامه سفر خود بگنجانید. در تور مالزی با این شهرِ چندفرهنگی که توسط پولداران و منتخبان معماری ایجاد شده است آشنا می‌شوید. این شهر پر شده از دیدنی های مجذوب کننده، ساختمان‌های تاریخی، که بیشتر این موارد در بخش‌های قدیمی شهر هستند. در قسمت بالایی شهر نیز آسمان خراش‌های بزرگ و مرتفعی وجود دارد که می‌تواند به جذابیت‌های تور مالزی بیافزاید.

در این شهر شما با ترکیبی از معماری باستانی و مدرن و با طیف وسیعی از غذاهی لذیذ جنوب شرقی آسیایی روبرو خواهید شد.

شاید این که بدانید  این شهر در سال ۲۰۰۸ توسط یونسکو در میراث جهانی به ثبت رسیده است دلیل خوبی برای بازدید از این شهر باشد.

جزایر پرهنتیان  | Perhentian Islands

اگر در تور مالزی و در سفرتان به این کشور به دنبال آرامش هستید، می توانید به جزایز پرهنتیان سری بزنید. این جزایر در واقع از جزیره های کوچک وبزرگ و مرجانی کوچک و بزرگی تشکیل شده است که در حاشیه سواحل شمال شرقی مالزی در ایالت ترنگانو و نزدیکی مرز تایلند قرار دارد.

علاقه مندان به دریا که تصمیم دارند با حضور در تور مالزی از این کشور دیدن کنند، جزیره‌های پرهنتیان را باید در صدر لیست دیدنی‌های خود قرار دهند، زیرا یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری مالزی، قطعا همین جزیره خواهد بود. اساسا ترافیک بیشتری از بازدیدکنندگان تور مالزی به خود اختصاص می‌دهد.

این منطقه که در کشور مالزی وجود دارد، شامل مجمع الجزایری با دو جزیره اصلی است: بسار؛ جزیره‌ی بزرگتر و کسیل؛ جزیره کوچکتر. جذابیت این جزایر برای تورهای مالزی که وارد این کشور می‌شوند، سواحل باشکوه، شن‌های سفید، و آبی که به طور عجیبی آرام و آبی است که سایه‌های درخت‌های بلند خرما روی آن سایه انداخته‌ است. این جزیره جدایی از جذب توریست، منطقه مناسبی است برای اینکه از زندگی مدرن کمی دور شوید و استراحت کنید. این جزیره در تور مالزی به کسانی توصیه می‌شود که علاوه بر شنا کردن به فعالیت‌های دیگر دریایی مثل قایقرانی، غواصی با لوازم مخصوص غواصی و.... علاقه دارند. حاشیه جزیره با تپه‌های مرجانی پوشیده شده و زندگی زیر آب که شامل لاک پشت‌های دریایی و ماهی‌های زیبا و خاص بسیار جالب توجه است. این جاذبه‌های گردشگری مالزی در کنار دیگر جاذبه‌ها کشور مالزی را در میان برترین کشور‌های توریست پذیر قرار داده است.

 باغ گیاهشناسی پردانا | Perdana Botanical Garden

باغ گیاهشناسی پردانا که با نام باغ دریاچه هم شناخته می شود، قدیمی ترین و معروف ترین باغ کوالالامپور است که درست در مرکز این پایتخت قرار گرفته است. باغ پردانا، نخستین باغ وسیع شهر کوالالامپور می باشد که در سال ۱۸۸۸ احداث شد و وسعتی در حدود ۹۱.۶ هکتار دارد. این پارک در ابتدا به جهت محلی برای استراحت و دوری از شلوغی شهر احداث شده و در مروز زمان و در سال ۲۰۱۱ رسما به باغ گیاهشناسی بدل شد.

باغ گیاهشناسی پردانا در مجموع ۲۲ بخش مختلف و جذاب گیاهی دارد..در این باغ گیاهشناسی بخش ها و امکانات مختلفی نیز به چشم می خورد که از آن جمله بوستان گوزن، مکانی برای برگزاری مراسم های مختلف، آمفی تئاتر و کنسرت ها و امکان قایق سواری و دوچرخه سواری در باغ است. همچنین اتوبوس هایی برای گردش بازدیدکنندگان در باغ وجود دارد. کافه، آلاچیق، محلی برای عکاسی، مسجد، سرویس های بهداشتی و پارکنیگ نیز از دیگر خدمات این باغ گیاهشناسی هستند.

تله کابین لنکاوی

تله کابین لنکاوی مسافران را در ۱۵ دقیقه به بالای کوه مات سینکانگ می برد که از آن جا می توانید جنگل ها، جزایر کوچک و آبشار های لنکاوی را ببینید. سفر شما از روستای اورینتال آغاز می شود و در طول مسیر سکو هایی برای لذت بردن از مناظر طبیعی درنظر گرفته شده است. از آنجایی که در ارتفاعات بالاتر هوا سردتر می شود پیشنهاد می کنیم یک ژاکت همراه خود داشته باشید. بعد از رسیدن به قله ۷۰۸ متری بازدیدکنندگان می توانند از هوای تازه استفاده کنند، میان وعده ای بخورند، گشتی در بین فروشنده های تی شرت و سوغاتی بزنند و البته از روی سکو از مناظر زیبا عکاسی کنند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار