کد خبر: 934569
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران:
رضا گل محمدی گفت :شهرستان اسلامشهر درکسب مقام های قهرمانی و عناوین مختلف ورزشی پیشتاز شهرستان های استان تهران است
بهاره عشقی صابر

رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در مراسم آیین افتتاح مجموعه ورزشی و استخر هشت بهشت واوان در شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: شهرستان اسلامشهر به لحاظ کسب مقام های قهرمانی و عناوین مختلف ورزشی پیشتاز شهرستان های استان تهران است .

گل محمدی با اشاره به افتتاح ۴۰ پروژه عمرانی در استان تهران به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود : کار جهادی وظیفه ملی و میهنی ما در مقابله با دشمن است که در فکر ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران بوده و سازندگی این کشور به نوعی جهاد محسوب می شود .

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تأکید کرد: بنا به فرموده امام راحل در زمینه حفظ وحدت ، امیدوارم این جو وحدت و همدلی در بین مسئولین اسلامشهر و مردم وجوانان همواره حاکم باشد و به دلیل مسائل کوچک اتحاد و تعامل خود را از دست ندهید .

وی با اشاره به سیاستهای دولت در قالب ماده ۲۷ عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی و جذب سرمایه گذار از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که موجب رونق و آبادانی شهرها می گردد.

 گل محمدی خاطرنشان کرد: با حمایت بخش خصوصی که در نقاطی دور از تهران سرمایه‌گذاری می‌کنند و فضایی با این طراحی و معماری خوب فراهم کردند ، موجب تشویق و جذب سرمایه گذاران به شهرستان اسلامشهر شوید .

شامگاه امروز مجموعه ورزشی و استخر هشت بهشت با حمایت بخش دولتی و خصوصی که از سال ۸۸ کلنگ آن به زمین زده شد و با هزینه‌ای بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال که ده میلیارد ریال آن تسهیلات دولتی در زمینه ورزش بوده در فضایی به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر