کد خبر: 934890
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
امام جمعه شهرکرد:
نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سنگ اندازی دشمنان در برابر ملت ایران تاکید کرد: این سنگ اندازی‌ها از سر ناتوانی آنان است، اما این ملت در برابر توطئه دشمنان ایستاده‌اند.
حمیرا رحیمی

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد افزود: عربده کشی دشمنان ایران نشان می دهد که آنان از ملت ایران در هراس هستند.
بگفته وی، آمریکا برای ملت ایران تاریخ تحریم تعیین کرد، اما این ملت بارها در برابر تحریم های استکبار جهانی ایستاده است و دشمنان مطمئن باشند که به اهداف شوم خود نمی رسند و حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبانماه، این را به آمریکایی ها گوشزد کرد.
وی به جنگ افروزی های اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی با این همه عربده کشی و فریادها و بالیدن به گنبد آهنین و تسلیحات خود در برابر جوانان غزه شکست خورده است و این نشان از قدرت مردم فلسطین در برابر رژیم اشتغالگر اسرائیل است.
امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: پذیرش آتش بس از سوی رژیم اشتغالگر قدس که مردم بی دفاع غزه را هدف قرار داده بود و استعفای برخی از مقامات این رژیم جعلی نشان داد که اسرائیل به پایان کار خود رسیده است و طبلی تو خالی بیش نیست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ثبات اقتصادی را یکی از نیازهای امروز کشور عنوان کرد و گفت: مسئولان باید با تدبیر و دوراندیشی نسبت به رفع مشکلات اقتصادی بیشتر تلاش کنند.
وی تصریح کرد: نابسامانی های بازار هم نباید وجود داشته باشد و باید با یک مدیریت از افزایش قیمت ها جلوگیری کرد و مسئولان بدنبال ثبات قیمت ها باشند.
نکونام ، به فرارسیدن هفته وحدت اشاره کرد و گفت: مطابق روایت اهل سنت و برخی از علمای شیعه، میلاد با سعادت خاتم النبیین (ص) در 12 ربیع الاول است و این هفته با درایت امام راحل هفته وحدت نامگذاری شد.
خطیب جمعه شهرکرد، وحدت را نیاز اصلی امروز جهان اسلام دانست و افزود: مساله وحدت را باید به صورت جدی در نظر گرفت، زیرا اختلاف افکنی از مهمترین شیوه های دشمنان علیه اسلام است.
نکونام اظهار داشت: وحدت مهمترین راهکار در برابر افراط و تفریط است و کسانی که بدنبال شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هستند باعث تفرقه در جهان اسلام می شوند و آب به آسیاب دشمنان اسلام می ریزند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر