کد خبر: 935293
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: پایگاه آتش نشانی شهرک صنعتی این شهر برای کاهش خسارت های احتمالی به زیرساخت ها و واحدهای تولیدی در زمان آتش سوزی نیازمند توسعه و تجهیز است.

حسن آل بویه افزود: برنامه تجهیز و استانداردسازی پایگاه آتش نشانی شهرک صنعتی شهر سمنان برای جلوگیری از خسارت های احتمالی آتش سوزی در یک سال گذشته انجام شد و برای اجرای طرح توسعه ای این پایگاه به منظور کاهش خسارت های مالی به زیرساخت شهرک صنعتی و واحدهای تولیدی مستقر در آن، تخصیص اعتبار اجتناب ناپذیر است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: اکنون در تمامی شهرک های صنعتی استان سمنان پایگاه آتش نشانی راه اندازی شده است.
آل بویه ادامه داد: تجهیزات پایگاه های آتش نشانی برای شهرک های صنعتی شاهرود و دامغان خریداری شده است که برای فعالیت هرچه مطلوب تر این پایگاه ها، نیاز است شهرداری این شهرها با شرکت های خدماتی همکاری بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح های توسعه ای و واگذاری زمین در شهرک های صنعتی سمنان همکاری اداره کل مسکن و شهرسازی استان با شرکت شهرک های صنعتی افزایش یابد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: سازمان امور اراضی و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری در سال های گذشته برای اجرای طرح های اقتصادی همکاری قابل توجهی با این شرکت داشتند و ادامه همکاری سایر نهادهای اجرایی در افزایش اشتغال و رونق کسب وکار در این منطقه از کشور تاثیرگذار است.
استان سمنان یک منطقه ویژه اقتصادی، هشت ناحیه و 10 شهرک صنعتی با یک هزار و 200 واحد تولیدی دارد که 29 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر