کد خبر: 935345
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:
مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ مسکن مددجویی زیرپوشش کمیته امداد استان احداث، خریداری و مقاوم‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین دشتی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون پنج هزار و 500 مسکن مددجویی زیرپوشش کمیته امداد استان اردبیل در مناطق شهری و روستایی احداث، خریداری و مقاوم‌سازی شده و این دستاورد خوبی در حوزه مسکن است.

وی با اشاره به این که امسال نیز 315 واحد مسکن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان خرید و مقاوم‌سازی می‌شود گفت: اولویت ما این است که بتوانیم دغدغه و نگرانی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان را برطرف کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر پنج هزار مسکن غیرمقاوم مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان وجود دارد که با جلسات و برنامه‌هایی که مشترکا بین استانداری اردبیل و کمیته امداد استان برگزار شد قرار بر این است تا حداقل تا طول سه سال آینده این آمار را به طور چشم‌گیر افزایش دهیم و امسال برای تهیه یک هزار مسکن برنامه‌ داریم.

دشتی اظهار کرد: یکی از بخش‌های مهم که دغدغه اصلی کمیته امداد استان بخش فرهنگی است که در بحث آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مشاوره ازدواج گام اساسی برداشته شده و این برنامه‌ به طور منظم ادامه دارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 28 هزار و 532 خانواده مستمری بگیر و زیرپوشش کمیته امداد استان هستند که این امر در سه ماهه امسال بیش از 3 هزار خانواده افزایش یافته و ما توانسته‌ایم افراد بی‌بضاعت را زیرپوشش قرار دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: از دیگر برنامه‌های مهم کمیته امداد استان توزیع لوازم التحریر و لباس برای دانش‌آموزان زیرپوشش است که توانستیم این موضوع را نیز به طور همه‌جانبه به جلو پیش ببریم.

دشتی بیان کرد: در پنج سال گذشته بیش از 8 هزار و 700 نوعروس زیرپوشش از جهیزیه برخوردار شدند و در حال حاضر هیچ نوعروس نیازمند برای دریافت اقلام مورد نیاز برای اول زندگی در نوبت جهیزیه قرار ندارد و از زوجین زیرپوشش کمیته امداد استان در پنج سال اخیر فقط 3 درصد طلاق گرفته‌اند که این آمار قابل توجه است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر پنج هزار و 800 دانش‌آموز و 700 دانشجو زیرپوشش کمیته مداد استان هستند و ما در حوزه کمک به تامین لوازم التحریر و شهریه دانشجویان برنامه‌ریزی اساسی داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: در حوزه درمانی نیز مددجویان زیرپوشش دغدغه و نگرانی ندارند و 23 پزشک خانواده با کمیته امداد استان و 4 متخصص قلب و دو فوق تخصص قلب همکاری دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر