کد خبر: 935404
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳
ارتاشس تومانیان سفیر ارمنستان در ایران همراه با هیاتی از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد.
 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در این جلسه،دکتر جعفری ضمن ابراز خرسندی از حضور سفیر ارمنستان و هیئت همراه  در هفته وحدت و سالروز میلاد حضرت محمد (ص) ، به کلیاتی از جنگ مابین ایران و رژیم بعثی و اتحاد همه قومیتها و ادیان در ایران اشاره داشته و فرمودند که اقوام در ایران همیشه با هم اتحاد داشته و ما همسایگان ایران را برادران خودمان میدانیم که در این میان نقش ارمنستان بسیار موثر است. 

همچنین دکتر  جعفری به ارتباط کنونی ایران و عراق اشاره و بیان داشتند که در حال حاضر ارتباط بسیار خوب و نزدیکی میان ایران عراق و ایران برقرار است و نمونه بارز آن را  در اربعین امسال شاهد بودیم که حدود 2 میلیون نفر از ایرانی ها میهمان مردم عراق بوده و آنها به بهترین نحو پذیرای ما بودند.. ما موزه را به نام موزه جنگ نام گذاری نکریم زیرا اینجا موزه صلح است و ما در این موزه پیامد های منفی جنگ و عواقب آن  را به مردم نشان میدهیم.

  در ادامه دکتر جعفری از سفیر ارمنستان نسبت به غرفه و جایی که برای شهدای ارامنه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تعبیه شده سوال کرده و بیان داشتند که چنانچه ایده یا نظری در این باره دارند مطرح نمایند و مطمئن باشند که  حتما موزه از آنها استقبال خواهد کرد.

آرتاشس تومانیان نیز در این جلسه اظهار داشتند که میشود کارهای مشترکی بین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام داد و ما حتما سلام شما و همکارانتان را به وزیر فرهنگ ارمنستان میرسانیم و ضمینه های همکاری بیشتر را ارزیابی خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار