کد خبر: 935459
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از ذخیره بیش از ۴ میلیون لیتر آب در آب بندهای موقت سازمان، طی بارندگی های اخیر خبر داد.

حمیدرضا عسگری گفت: جمع آوری و ذخیره آب های سطحی در سازمان مدیریت آرامستان ها به منظور آبیاری فضای سبز در دستور کار سازمان قرار گرفته است که در اولین بارندگی پاییزی و مرحله آزمایشی این اقدام حدود 200 هزار لیتر آب جمع آوری شد.
وی با اشاره با اینکه سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج به منظور مقابله با مشکل کم آبی که سال هاست با آن مواجه است اقدام به جمع آوری آب های سطحی کرده است، گفت: بررسی هایی در این خصوص صورت گرفت که تحقق این امر در سازمان علاوه بر صرفه و صلاح اقتصادی تا حدودی مشکل کم آبی برای فضای سبز و شستشوی قبور را برطرف خواهد کرد.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، گفت: در مرحله دوم و هنگام بارندگی های اخیر، قسمتی از آب های سرگردانِ خارج و داخل آرامستان هدایت و جمع آوری شد که خوشبختانه توانستیم بیش از ۴ میلیون لیتر در این مرحله از این آب ها را ذخیره کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: طبق سنوات گذشته سازمان به جهت تامین آبیاری فضای سبز و شستشوی قطعات اقدام به خرید آب بصورت تانکری داشته که با استفاده از این روش توانستیم در این مرحله هزینه ای معادل خرید و حمل 350 تانکر آب با برآورد تقریبی 550 میلیون ريال صرفه جویی اقتصادی داشته باشیم.
عسگری با اشاره به اینکه سازمان مخزن ذخیره آب 36 میلیون لیتری برای ذخیره آب دارد، یادآور شد: با توجه به پیش بینی های انجام گرفته سازمان می تواند حجم بالایی از آب حاصل از هر بارندگی را  ذخیره کند تا در فصل تابستان با معضل کم آبی رو به رو نباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار