کد خبر: 935464
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری، در مراسم دیدار نخبگان بسیجی استان با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، گفت: هفته بسیج بهانه ای برای تجلیل از بسیجیان و معرفی عملکرد بسیج است.
حمیرا رحیمی

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام افزود: مأموریت های متعددی برای بسیج پیش بینی شده است ، که رسالت اصلی این نهاد مردمی و انقلابی، حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

وی ادامه داد: بسیج محدود به زمان و مکان خاصی نیست، هرجایی که نیاز باشد، بسیجیان حاضر هستند و در 40 سال گذشته نشان داده اند که بسیج آماده ترین نیرو برای دفاع از انقلاب و ارزش های والای اسلامی است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری طی سال جاری در ابعاد مختلف فعالیت های خوبی داشته اند. طرح امنیتی گشت های محله محور بسیج نیز باعث ایجاد امنیت بیشتر در سطح استان شده است.

سردار اکبری، با اشاره به اجرای طرح کرامت  برای پاکسازی محله های آسیب پذیر با حضور بسیجیان اشاره کرد، که هم اینک نیز در حال اجراست.

وی، افزود: طرح شهید بهنام محمدی نیز با شعار خانه، مسجد و مدرسه با همکاری آموزش و پرورش در  بعضی از مدارس استان شروع شده است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، گفت: طرح بهداشت و سلامت با هدف ارائه خدمت به مردم در مناطق محروم در قالب طرح شهید دکتر رهنمون نیز اجرایی شده و در این راستا اکیپ های متعددی در مناطق مختلف استان به صورت ماهانه در خدمت بیماران نیازمند هستند.

سردار اکبری، طرح بسیج همگام با کشاورز را نیز یادآور شد، که با هدف افزایش بهره وری کشاورزی با مشاوره مهندسین بسیجی در حال اجراست.

این مقام ارشد نظامی استان، تصریح کرد: همه برنامه های اقشار متخصص بسیجی و دیگر رده های مقاومت حول محور مساجد اجرا می شوند.

وی، گفت: بالغ بر یکهزار و 240 برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود که در بسیاری از موارد بسیجیان خودشان پیش قدم بوده اند.

سردار اکبری، حضور خودجوش بسیجیان در عرصه های خدمت رسانی به مردم از جمله در زلزله سرپل ذهاب را خاطرنشان کرد و افزود: همه اینها نشان از الگوپذیری بسیجیان از رزمندگان دوران دفاع مقدس و شهدا دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر