کد خبر: 935705
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه‌ کتاب استان خبر داد
مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه‌ کتاب استان سمنان از عرضه ۴۰ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان در شاهرود خبر داد و گفت: در مجموع بالغ بر ۴۰۰ هزار نسخه کتاب در این نمایشگاه عرضه خواهد شد .

حجت الله کرمانی در شورای اداری شهرستان شاهرود بااعلام این خبر اظهار کرد: کتب عرضه شده با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود ضمن اینکه ناشران نیز کتاب ها را با 10 درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان به کتاب قرار می‌شود.

وی با اشاره به عرضه بن های کتاب با تخفیف ویژه از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و افزود: سه میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال بن کتاب برای نمایشگاه بزرگ کتاب این استان در شاهرود در نظر گرفته ‌شده است .

مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه‌ کتاب استان با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب شاهرود 11 تا 16 آذر برگزار می‌شود، افزود: با هدف اشاعه فرهنگ کتاب‌خوانی و همچنین کمک به خرید کتاب و تازه‌های نشر برای مردم سه میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال بتن کتاب پیش بینی شده است .

وی از این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان نام برد و گفت: برای برگزاری بهتر و استفاده گسترده مرم این استان از نمایشگاه کتاب استان سمنان به عنوان رویداد بزرگ فرهنگی نیازمند همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی هستیم .

کرمانی ادامه داد: اطلاع‌رسانی مناسب توسط مسئولان شهرستان از این نمایشگاه مهمترین درخواست مسوولان نمایشگاه کتاب استان سمنان است و از سوی دیگر از مسئولان دستگاههای اجرایی تقاضا می شود تا با همکاری زیرمجموعه‌های خود در تشویق مردم به کتاب‌خوانی تلاش کنند .

وی از تعبیه 150 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه سیصد و دهمین دوره نمایشگاه ناشران کشور محسوب می‌شود که این بار در شاهرود و با پیش بینی حضور بیش از ٢٠٠ ناشر برگزار می‌شود .

مدیر اجرایی شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان با تاکید بر اهمیت هماهنگی کمیته های برگزار کننده نمایشگاه کتاب گفت: پیشنهاد های ارائه شده از سوی مسئول هر کمیته باید مورد تایید اعضای کمیته نیز قرار گیرد و در جلسه نهایی ستاد برگزاری شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان به تصویب نهایی برسد .

کرمانی بر لزوم توجه به برنامه های ابتکاری و جدید در این نمایشگاه تاکید کرد و افزود: برنامه های هر بخش به ویژه برنامه های جانبی نمایشگاه باید در جذب مردم به نمایشگاه بازخورد مثبت داشته باشد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر