کد خبر: 935730
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
مدیر آب وفاضلاب شهرستان فلاورجان:
شبکه فاضلاب شهرهای ایمانشهر ،کلیشاد،سودرجان،قهدریجان و اشترجان که از اردیبهشت ماه با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرایی شده هم اکنون به پیشرفت 40 درصدی رسیده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان مدیر آب وفاضلاب شهرستان فلاورجان گفت: تکمیل  تاسیسات فاضلاب شهرهای فولادشهر و ایمانشهر،کلیشاد،سودرجان،قهدریجان و اشترجان  با  سرمایه گذاری شرکت ذوب آهن اصفهان اجرا می شود این قرارداد سرمایه گذاری  به روش بیع متقابل  با مبلغ 2100 میلیارد ریال منعقدشد.
پراندوخ با بیان اینکه تکمیل شبکه فاضلاب فولادشهر وایمانشهربه طول 275 کیلومتراست خاطرنشان ساخت: با اجرای شبکه فاضلاب فولادشهر، ایمانشهر ،کلیشاد،سودرجان،قهدریجان و اشترجان که در مجموع به طول شبکه 275 کیلومتر است مردم این شهرستانها پس از سالها به این مطالبه خود که برخورداری از خدمات شبکه فاضلاب است دست می یابند.
وی افزود:ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر های فولادشهر و ایمانشهر 240 هزار نفر با دبی 188 لیتر در ثانیه است
پراندوخ افزود: با تکمیل تاسیسات فاضلاب شهرهای  فولادشهر ، ایمانشهر،کلیشاد،سودرجان،قهدریجان و اشترجان  108 هزار و 575 نفر تحت پوشش خدمات شبکه فاضلاب قرار می گیرند این امر با هدف توسعه خدمات شبکه فاضلاب اجرایی گردید .
وی به اهمیت بازچرخانی آب پرداخت و عنوان کرد: شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از واحدهای صنعتی بزرگ در کشور محسوب می شود که با توجه به محدودیت منابع آبی  ، بهره گیری از پساب را به منظور رفع نیاز آبی  در دستور کار قرارداده است.
پراندوخ اعلام نمود: شرکت ذوب آهن اصفهان  در یک بازه 3 ساله اقدام به سرمایه گذاری در تکمیل تاسیسات فاضلاب در فولادشهر وایمانشهر،کلیشاد،سودرجان،قهدریجان و اشترجان نمود، در ازای آن، در یک دوره 20 ساله پساب حاصله را  صرف رفع نیاز آبی در بخش صنعت می  نماید.
مدیر آبفا شهرستان فلاورجان کاهش هدر رفت آب را ضروری دانست و تصریح کرد: در حال حاضر میزان هدر رفت آب در شهرستان فلاورجان حدود 19 درصد است این در حالیست که حدود 400 کیلومتر طول شبکه آب در این منطقه است که بیش از 20 سال از قدمت این شبکه می گذرد
پراندوخ گفت: برآورد گردید اگر سالانه حدود 10 درصد از شبکه آب این شهرستان  مورد بازسازی و نوسازی قرار گیرد قطعا این امر در کاهش میزان هدر رفت آب بسیار موثر واقع می شود.
وی خاطر نشان ساخت: هم اکنون 260 هزار نفر در شهرستان فلاورجان تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ قرار دارند با توجه به نوسان تخصیص آب در فصل تابستان، حفر و تجهیز دو حلقه چاه به منظور تامین پایدار آب شرب مشترکین در این شهرستان ، عملیاتی گردید.
   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر