کد خبر: 935732
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴
مسئول بسیج سازندگی استان البرز خبرداد
مسئول بسیج سازندگی استان البرز با اعلام خبر آمادگی سازمان بسیج سازندگی البرز برای خدمات رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: مسکن های ساخته شده با همت قرارگاه خاتم الانبیاء در مقابل زلزله های بالای ۹ ریشتر توان ایستادگی دارند.

علی ترکاشوند در خصوص تدابیر لازم جهت ارائه امکانات و خدمات به زلزله زدگان شامگاه روز گذشته (4 آذر) در سرپل ذهاب، گفت: یگان های سپاه امام حسن مجتبی(ع) و یگان حضرت علی اکبر(ع) در منطقه حضور دارند.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز افزود: تیم ها و گردان های بسیج سازندگی با رصد پیوسته در مناطق زلزله زده آماده خدمات رسانی لازم به زلزله زدگان هستند.

ترکاشوند با بیان این مهم که از دشت ذهاب تا مرز ثلاث جانی حیطه انجام مأموریت بسیج سازندگی استان البرز در کرمانشاه است، توضیح داد: هشت نقطه زلزله زده در منطقه سرپل ذهاب در کرمانشاه با همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حال ساخت مسکن برای آسیب دیدگان هستند.

وی تصریح کرد: ساخت و سازهای مسکن برای زلزله زدگان با ناظران تخصصی و وزارت مسکن همراه است؛ قوام مسکن های ساخته شده توان ایستادگی در مقابل زلزله بالای هشت تا 9 ریشتر را دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان البرز در پایان مطرح کرد: عملیات ساخت منازل تخریب شده روستاهای سرپل ذهاب کرمانشاه از اهم برنامه هایی است که از ابتدای نوروز سال ۹۷ در دستور کار قرار گرفت و تا کنون ۲۸ منزل افراد تحت پوشش کمبته امداد و بهزیستی استان بهره برداری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار