کد خبر: 935762
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل گفت: در هفته بسیج ۱۶ تیم پزشکی و کاروان محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و کم‌برخوردار در اردبیل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سرهنگ پاسدار جواد نوحی در جلسه بررسی برنامه‌های بسیج سازندگی در اردبیل اظهار داشت: در گرامیداشت هفته بسیج براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده بود، برنامه‌های مختلفی در اردبیل توسط بسیج سازندگی اجرا شد که از جمله مهمترین این برنامه‌ها اعزام کاروان‌های محرومیت‌زدایی به مناطق کم‌برخوردار و محروم بود.

وی از اعزام 16 تیم پزشکی و کاروان محرومیت‌زدایی به مناطق روستایی و کم‌برخوردار در اردبیل در هفته بسیج خبر داد و گفت: هدف از اعزام این کاروان‌ها تلاش برای محرومیت‌زدایی از روستاها و محلات و مناطق محروم در سطح شهرستان بوده تا با خدماترسانی در حوزه‌های مختلف و به ویژه در بخش درمانی و پزشکی زمینه برای رفع بخشی از نیازهای ساکنان این مناطق فراهم شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردبیل از جمله محلات هدف اعزام کاروان‌های پزشکی و پیراپزشکی را محله‌های ایران‌آباد و سیدآباد کلخوران برشمرد و بیان کرد: خدماتی که توسط این اکیپ‌ها به ساکنان در این مناطق ارائه شده است کاملا رایگان بوده و مردم این مناطق بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای از خدمات این تیم‌های پزشکی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.

نوحی با اشاره به دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: همزمان با این هفته سه پروژه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان به بهره‌برداری رسیده و زمینه برای اشتغال تعدادی از افراد در این طرح‌ها فراهم شده است که این طرح از مهمترین برنامه‌هایی بوده که توسط بسیج سازندگی پیگیری می‌شود.

وی افزود: طرح همگام با کشاورز از دیگر طرح‌هایی بوده که با مشارکت و همکاری مهندسان کشاورزی در راستای آموزش صحیح و اصولی مراحل کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و علمی‌سازی فعالیت‌ها در این حوزه نیز در روستاهای شهرستان توسط بسیج سازندگی پیگیری می‌شود تا از این طریق بتوانیم شاهد افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر