کد خبر: 935867
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان خبرداد:
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از برنامه ریزی این سازمان برای توسعه گلخانه‌های کوچک مقیاس در این استان خبرداد.

لطف الله رضایی در جلسه ستاد گلخانه‌ای استان سمنان با بیان اینکه سازمان از این طرح حمایت ویژه دارد اظهار کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها توسعه گلخانه‌های کوچک مقیاس را به جد در دستور کار قرار دهند .
وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با همکاری بانک عامل به متقاضیان واجد شرایط برای راه‌اندازی گلخانه‌های کوچک مقیاس تسهیلات اعطا می‌کند افزود: این تسهیلات بر اساس قرارداد فروش و همکاری متقاضیان با پشتیبان در قالب کشاورزی قراردادی اعطا می‌شود .
معاون سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به اینکه این تسهیلات به گلخانه های زیر ۳۰۰ متر مربع تخصیص می‌یابد اضافه کرد: همچنین این تسهیلات به متقاضیانی که با تشکل‌های بازارمحور همکاری داشته و قرارداد دارند بر اساس تأیید سازمان اعطا می‌شود .
وی با اشاره به آخرین نشست ستاد گلخانه های استان اضافه کرد: در این نشست مقرر شد تا مدیریت امور اراضی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان استعلام‌های مربوط به احداث گلخانه را بررسی کنند تا از استعلام‌های تکراری و غیرضروری جلوگیری شود . همچنین قرار شد با توجه به اعلام آمادگی بانک کشاورزی متقاضیان ایجاد سایبان باغی برای اخذ تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی به شعبات این بانک مراجعه کنند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر