کد خبر: 935875
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
شهردار کرج خبرداد
شهردار کرج با اشاره به پیشرفت 40 درصدی پروژه بزرگراه شمالی کرج، گفت: رفع مشکلات این پروژه در دستور کار قرار دارد.

علی اصغر کمالی‌زاده در بازدیدی که با حضور اعضای شورای شهر و به منظور بررسی مشکلات و میزان پیشرفت پروژه بزرگراه شمالی کرج برگزار شد، اظهار کرد: بهره‌ برداری از پروژه بزرگراه شمالی کرج به عنوان مسیر اتصال استان‌های شرقی کشور به استان‌های غربی، نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهر و استان دارد.

وی مساعدت و توجه ویژه مسئولان استانی و تخصیص اعتبارات ملی برای تسریع در اجرای عملیات عمرانی این پروژه را ضروری دانست و گفت: مشکل تامین مالی و معارضین ملکی و تاسیساتی، روند احداث این بزرگراه را تحت تاثیر خود قرار داده است.

شهردار با بیان اینکه در مسیر این بزرگراه 20 تقاطع قرار دارد که در حال حاضر عملیات عمرانی در این نقاط سرعت بیشتری پیدا کرده است، افزود: در پل‌های بیلقان، ، تقاطع ارس، تقاطع انرژی اتمی، پل های تقاطع شهرداری، پل های بزرگراه شمال – جنوب و پل آتشگاه عوامل اجرایی مشغول فعالیت هستند.

این مسئول با اشاره به پیشرفت 40 درصدی این پروژه، خاطرنشان کرد: مصمم هستیم تا با سرعت بخشیدن به کار اجرایی هر چه سریع تر چشم انتظاری شهروندان به سرانجامی خوشایند تبدیل شد.

در این جلسه که رفع مشکل معارضین همچنین جابجایی چند دکل برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ مقرر شد، اعتبارات لازم طی چند روز آینده به پروژه تزریق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار