کد خبر: 935878
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج خبرداد
معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج گفت: ساماندهی تپه اسلام آباد در قالب یک طرح ساخت ۵۲۰ واحد مسکونی پایه‌ریزی شده که مشتمل بر احداث ۵ بلوک در آن منطقه است.

احداله احمدی پرگو در چهاردهمین جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: ساماندهی تپه اسلام آباد در قالب یک طرح ساخت 520 واحد مسکونی پایه‌ریزی شده که مشتمل بر احداث 5 بلوک در آن منطقه است.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا پروانه ساخت یکی از این بلوک‌ها را تا پایان سال دریافت کنیم و کار احیای بافت مسکونی این تپه آغاز شود.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج با بیان اینکه مطالعات مربوط به حوزه عمومی 70 هکتاری در تپه اسلام آباد هم انجام شده است،بیان کرد: شهرداری کرج در حال حاضر عملیات رینگ 30 متری اطراف تپه اسلام‌آباد را اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه برای حوزه عمومی یک طرح اجرایی هم در اطراف تپه اسلام آباد حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان در نظر گرفته شده تا مشاور طرح اقداماتی از جمله محوطه سازی را در اطراف آن پیاده‌سازی کند، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت تپه اسلام آباد از جمله عرصه 70 هکتاری فضای عمومی آن یک پروژه اقتصادی است و برای پیشبرد این مهم به مشارکت بخش خصوصی در انجام مطالعات طرح نیاز است.

احمدی پرگو توضیح داد: در کنار پیگیری جواز ساخت 5 بلوک مسکونی جدید، حدود یک میلیارد تومان در قالب پیشبرد اهداف طرح بازآفرینی هم برای 100 هکتار بافت فرسوده تپه اسلام آباد منظور شده است که در آنجا با مشارکت مردم منطقه کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در محله مصباح تعدادی از ساکنین بافت‌های فرسوده با سرمایه گذاران و شهرداری همکاری لازم را نداشته‌اند، تصریح کرد : در تپه اسلام آباد از حضور مشاور برای تسهیل‌گری امور و ارتباط با شهروندان استفاده کرده‌ایم.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن ملائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
0
2
سلام و عرض ادب آیا به زودی تغییراتی در ساماندهی اسلام آباد وجود دارد که به سامان برسه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار