کد خبر: 935909
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
رییس اتاق بازرگانی اصفهان:
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: بانوان دانش آموخته دانشگاه با خلاقیت و نواوری می توانند در صحنه اقتصادی نقش آفرینی کنند و استارت آپ رویداد کارافرینی برای ورود به فضای اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی در آیین افتتاح دومین رویداد استارتاپی بانوان در اتاق بازرگانی اصفهان با انتقاد از بی توجهی سازمان های دولتی نسبت به جوانان و بانوان خلاق گفت:نباید جوانان خلاق و نوآور  را از ظرفیت های داخل کشور ناامید ساخت.
وی خواستار تفویض اختیار به استان ها برای حمایت از طرح ها و ایده های جوانان شد و گفت:حمایت حقوقی و قانونی از استارت آپ ها می تواند زمینه موفقیت جوانان و بانوان را در عرصه اقتصادی فراهم سازد.
رییس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان در آیین افتتاحیه این رویداد گفت:بانوان دانش آموخته دانشگاه با خلاقیت و نواوری می توانند در صحنه اقتصادی نقش آفرینی کنند و استارت آپ رویداد کارافرینی برای ورود به فضای اقتصادی است.
رییس شورای عالی بانوان اصفهان
زهرا اخوان نسب تصریح کرد:رویکرد شورای بانوان بستر سازی برای حضور بانوان در فضای اقتصادی است و در این راستا با برگزاری رویداد های کارآفرینی و همایش های آموزشی در راستای توانمندسازی بانوان دارد.
وی افزود: در این رویداد کارآفرینی 100 نفر شرکت دارند که  در قالب 10 تیم 10 نفر به مدت سه روز به بررسی ایده ها می پردازند.
عضو شورای شهر اصفهان در این مراسم نیز با اشاره به نقش موثر اتاق بازرگانی در اکوسیستم کارآفرینی شهر اصفهان گفت:اتاق بازرگانی با برگزاری رویدادهای کارآفرینی همواره به عنوان یکی از مراکز موثر در بهبود اکوسیستم کارآفرینی بوده است .
کوروش خسروی نبود صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر (VC) در اصفهان را یکی از چالش های فضای اکوسیستمی کارآفرینی این شهر برشمرد و گفت:بیش از 60 صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر در کشور راه اندازی شده است که استان اصفهان از داشتن یک صندوق هم محروم است.
وی به مصوبه شورای شهر اصفهان در ایجاد صندوق های ریسک پذیر توسط شهرداری اشاره کرد و گفت:شهرداری موظف شد که صندوق هایی با سرمایه 10 میلیارد تومانی برای جذب استارت آپ ها و طرح های خلاق و نوآورانه تشکیل دهد.
گفتنی است؛ دومین رویداد استارتاپی در هفته جهانی کارآفرینی بانوان به همت شورای عالی بانوان در اتاق بازرگانی اصفهان آغاز به کار کرد.

 
    
 
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار