کد خبر: 935929
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
رییس سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی استان اردبیل:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اردبیل با هدف اشتغال زایی و رونق کار در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه ‌های اجرایی در اتمام طرح های نیمه تمام فعال هستند و امید می رود این طرح ها به نتیجه خوبی برسند.

وی اضافه کرد: اشتغال در این استان از چهار محور شامل تسهیلات رونق تولید، اشتغال فراگیر، اشتغال پایدار روستایی و عشایری و صندوق توسعه ملی پیگیری می‎شود و امید می رود با توجه به بیکاری 65 هزار نفر در استان هر سال فرصت اشتغال برای 20 هزار نفر فراهم شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان اردبیل با بیان اینکه مناطق عشایری و روستایی اردبیل در اولویت اشتغالزایی هستند گفت: بر اساس سند آمایش استانی، توانمند سازی مناطق روستایی و عشایری از محورهای اصلی توسعه استان تعریف شده است.

شایقی تخصیص اعتبارات 97 را یادآور شد و افزود: تخصیص اعتبارات از محل بند پنج بودجه تا پایان آذرماه باید به بانک ها ابلاغ شود در غیر این صورت عودت داده می شود.

وی با بیان اینکه در سه حوزه اولویت‌ دار برنامه‌ریزی‌ های خوبی انجام شده است، بیان کرد: در بخش های کشاورزی ، گردشگری و صنعت به همراه بخش‌ های معدن ، دانش بنیان و همچنین مجموعه ‌های وابسته به صنایع تبدیلی و تکمیلی برنامه ریزی خوبی شده که اگر به نتیجه برسد تحول و تحرک اقتصادی در استان سرعت می گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر