کد خبر: 935953
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در رأس قرارگاه جنگی رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی خزانه‌داری آمریکا بوده که به این تشکیلات با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی خارجی کمک می‌کند، اگر اتفاقات چند ماه گذشته را مرور کنیم مشاهده می‌شود خروج از برجام با چه تبلیغات رسانه‌ای مواجه شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل ازخبرنگار فارس از فلاورجان، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در مراسم یادواره شهر ابریشم از سلسله برنامه‌های کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط‌شکن فلاورجان اظهار کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق داد امروز در جمع ایثارگران و خانواده‌های شهدا حضور پیدا کنم و به آن افتخار می‌کنم.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آن‌طور که به من اطلاع دادند؛ چند سال است که برای این کار فرهنگی عظیم اقدامات ویژه‌ای انجام‌ شده که باید از متصدیان اجرایی این حرکت بزرگ تشکر کرد و آنان بدانند که بدون شک این زحمات نتیجه دارد که به دو دست‌آورد مهم آن اشاره می‌کنم.
وی بیان داشت: بدون شک برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌هایی که برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بوده، آثار بی‌نظیر و بی بدیل در میان مردم دارد که می‌تواند معنویت جامعه را تغییر داده و بهترین ابزار برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در طول دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه این توفیق برای اینجانب حاصل نشد که در لشکر 8 نجف اشرف و امام حسین(ع) حضورداشته باشم، اما از دور شاهد رزم یگان‌های عملیاتی اصفهان بودم و شهادت می‌دهم آنچه گفته می‌شود قطره‌ای از اقیانوس بیکران این نیروهای مخلص است که هر کجا عملیاتی رخ می‌داد لشکرهای اصفهان و نجف و رزمندگان شهرستان فلاورجان خط‌شکن بودند.
شهید بعد زمانی و مکانی ندارد
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اوج وفاداری مردم این خطه آن است که با آن جمعیت کم در آن زمان این تعداد شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند که به‌ عنوان سرباز کوچک ولایت به شما مردم فلاورجان افتخار می‌کنم.
وی ادامه داد: دست‌آورد مهم دیگری که باید به آن اهمیت داده شود، پرداختن به مطالبه شهدا، آرمان شهدا، سیره و زندگی شهدا و یادآوری برای افرادی است که آن دوره‌های مقدس را از نزدیک مشاهده کرده‌اند و انتقال آن به نسل جدید انقلاب است که چرا جان خود را برای اقتدار این نظام  فدا کردند.
حاجی‌زاده افزود: اگر وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنیم مشاهده خواهیم کرد که بعد زمانی و مکانی ندارد، یعنی آن شهیدی که متعلق به شهرستان فلاورجان یا هر کجای این کشور اسلامی است، جنس خواسته آنان و مطالبه در وصیت‌نامه‌ها یکی بوده و بعد زمانی را نیز شامل نمی‌شود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: شهدای ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم همدیگر را هیچ‌گاه از نزدیک ندیده‌اند اما جنس مطالبه آنان هیچ تفاوتی ندارد و هنگام مطالعه وصیت‌نامه آنان به این موضوع مهم برخورد می‌کنیم که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت اسلامی آسیب نرسد.
پیام صریح وصیت‌نامه‌های شهدا حمایت از ولایت‌فقیه است
وی اضافه کرد: دغدغه تمامی شهیدان این بوده و از مسؤولان فعلی کشور می‌خواهند برای آن چیزی که جان خود را فدا کرده‌اند، آن را حفظ کنند و پیام صریح و روشنی دارند که نیاز به شناخت دشمن دارد و عمل به تکلیف که البته کار ساده‌ای نیست، اما وظیفه‌ای است که شهدا بر دوش همگان گذاشته‌اند که در برابر آن مسؤول هستیم.
حاجی‌زاده با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی این هجمه‌ها از جنس نظامی و امنیتی بوده اما امروز آن شرایط وجود ندارد که حاصل آن رشادت‌های رزمندگان اسلام بوده که ایران اسلامی را در نوبت‌های گوناگون یاری کردند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز دشمن نمی‌تواند به فکر تهاجم نظامی باشد که شاهد این ادعا در بعد امنیتی و نظامی این بوده که تلاش اتاق فکر رژیم صهیونیستی به‌جایی نرسیده و در سال جاری 77 عملیات در مرزهای شمال غرب و غرب و جنوب شرق انجام‌شده که در تمام این عملیات نیروی‌های انتظامی و امنیتی بسیج شدند و اجازه ندادند کاری از پیش ببرند و فقط در دو عملیات آن‌هم به‌ صورت محدود موفق ظاهر شدند که این صلابت و قدرت سربازان ولی‌فقیه را می‌رساند.
وی تأکید کرد: خیلی از دشمنی‌ها در ابتدای سال توسط رهبر انقلاب تذکر داده شد که در حوزه اقتصادی و امنیتی و جنگ روانی ایادی استکبار فعال هستند که به توفیق الهی و با همراهی مردم تاکنون کاری از پیش نبرده‌اند چراکه این ملت تجربه دوران دفاع مقدس رادارند که همگان پای‌کار آمدند تا در برابر جنگی نابرابر موفقیت حاصل شد.
جنس جنگ امروز با شرایط دفاع مقدس تفاوت دارد
حاجی‌زاده اشاره کرد: جنگ امروز ساده‌تر بوده چراکه ملت ایران در اوج صلابت و قدرت قرار دارد و نمی‌توانند روش‌های ابتدای انقلاب را پیاده‌سازی کنند بنابراین از تمام تجهیزات و امکانات خود را در بعد جنگ نرم رسانه‌ای علیه ملت ایران فعال کرده‌اند که البته در این زمینه هم نتوانستند موفق ظاهر شوند اما نباید نسبت به این موضوع غافل بود و نیاز به هوشیاری کامل وجود دارد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در رأس این قرارگاه جنگی رسانه‌ای خزانه‌داری آمریکا بوده که به این تشکیلات با حمایت سرویس‌های اطلاعاتی خارجی کمک می‌کند و اگر اتفاقات چند ماه گذشته را مرور کنیم مشاهده می‌شود خروج از برجام  با چه تبلیغات رسانه‌ای مواجه شد که با نگاه خودشان بر مردم ایران اسلامی فشار وارد کنند که آنچه در این عملیات رسانه‌ای و جنگ تبلیغاتی مشاهده می‌شود بخش کوچکی در بیرون از مرزها دارد که با تأسف بسیار توسط افرادی در داخل حمایت می‌شد که البته در این موضوع هم به هدف خود نرسیدند.

وی افزود: این موضوع عملیات روانی دشمن تازگی ندارد اما در شرایط حاضر ابزار آن متفاوت شده است که نمونه آن این است که یکی از خبرگزاری‌های آمریکایی به‌ صراحت اعلام می‌دارد تلگرام ارزش پول ملی ایران را از بین برد.
حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: در ابتدای جنگ تحمیلی عملیات رسانه‌ای و روانی وجود داشت و مشکلات بسیاری هم مشاهده می‌شد اما این ایثار و ازخودگذشتگی‌ها بود که کمک کرد در دفاع مقدس پیروز شدیم که لازم است در شرایط حاضر هم تدابیر لازم اتخاذ شود تا جلوی عملیات روانی دشمن گرفته شود که البته سوء مدیریت‌هایی در این زمینه مشاهده می‌شود که نیاز به هوشیاری کامل مردم ومسؤولان دارد.
دشمن به دنبال اختلاف‌افکنی در داخل کشور است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دشمنان از خارج از مرزها قطعاً کاری از پیش نخواهند برد، آنان می‌خواهند با اختلاف‌افکنی و عملیات روانی از درون ملت علیه خود مردم استفاده کنند که این نیاز به شناخت و بصیرت کافی دارد.
وی تأکید کرد: جنگ امروز به‌ مراتب نیاز به تدابیر هوشمندانه دارد چراکه در زمان جنگ تحمیلی دشمنی‌ها مشخص بود اما در شرایط حاضر از یک موج ضعیف یک سونامی بزرگ ایجاد می‌شود که نیاز دارد همگان متوجه تمامی حرکات احتمالی دشمنان اسلام باشند و قطعاً آگاهی این ملت عظیم هم چون گذشته اجازه سوءاستفاده به ایادی استکبار را نخواهد داد.
حاجی‌زاده بیان کرد: مردم نسبت به بهره‌برداری‌های دشمنان از خواسته‌های به‌ حق آنان آگاه شده‌اند که اتاق فکرهای رژیم صهیونیستی با همکاری بعضی از حکام عرب حساب ویژه‌ای برای سوءاستفاده از شرایط احتمالی بازکرده‌اند که البته با آگاهی ملت ایران و تدابیر حکیمانه رهبر انقلاب راه به‌ جایی نخواهند برد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد: در حوزه نظامی و در بخش‌هایی که دشمن احساس می‌کرد موفق ظاهر شود در خیال باطلی به سر می‌برد، چراکه موفقیت بسیاری با همراهی مردم حاصل شد که نمونه بزرگ آن موفقیت در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بسیاری از تجهیزات نظامی بوده که به‌ عنوان نمونه می‌توان از موفقیت‌ها در عرصه موشکی نام برد.
آمادگی سپاه در ورود به بخش‌های غیرنظامی وجود دارد
وی تأکید کرد: امروز سپاه آمادگی کامل دارد تا در بخش‌های غیرنظامی هم وارد شود که به‌ طور مثال باوری ابرها را می‌توان در بعضی از استان‌ها نام برد که در این زمینه در سال گذشته با مشارکت وزارت نیرو اقدام مهمی شروع‌شده و در حال انجام است.
حاجی‌زاده در پایان گفت: باید همه متحد باشیم تا از مشکلات عبور کرده و از خداوند متعال بخواهیم که توفیق دهد نسبت به وظیفه خود بیشتر آشنا شویم تا در مقابل شهدا شرمنده نباشیم و در حمایت از ولایت‌فقیه ذره‌ای کوتاه نیاییم که همان پشتیبانی از ولایت رسول‌الله است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر