کد خبر: 936023
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
استاندار مرکزی خبر داد:
استاندار مرکزی گفت: صادرات این استان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد افزایش یافته است.

استاندار مرکزی گفت: صادرات این استان در هشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل 12 درصد افزایش یافته است.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در نشست کارگروه توسعه صادرات استان مرکزی در اراک، افزود: روند رو به رشد صادرات تا پایان سال ادامه داردو امید است رکود خوبی در فرصت های باقی مانده امسال زده شود.
وی بیان کرد: تعهد صادراتی این استان در سال جاری یک و نیم میلیارد دلار است که تمامی تلاش برای تحقق آن به کار گرفته شده است.
استاندار مرکزی ادامه داد: هفته آینده نمایشگاه صنعت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود که برای افتتاح این آیین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت شده است.
آقازاده عنوان کرد: در جریان سفر وزیر صنعت به استان مرکزی نشست با صنعتگران و صادرکنندگان این استان نیز پیش بینی شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: خط هوایی مستقیم تهران - اراک و اراک - تهران نیز 12 آذرماه جاری توسط شرکت هواپیمایی هما راه اندازی می شود و قرار است که روزهای دوشنبه هر هفته چهار پرواز رفت و برگشت در صبح و عصر انجام شود.
آقازاده بیان کرد: برقراری این پرواز نقش موثری در رونق اقتصادی استان مرکزی دارد و صنعتگران و صادرکنندگان باید برنامه ها و دعوت از میهمانان خود به استان مرکزی را در این روز برنامه ریزی کنند.
وی گفت: سفرهای خارجی متعددی برای افزایش تبادلات اقتصادی با کشورهای مختلف از استان مرکزی صورت گرفته و نیاز است که نتایج این سفرها در اقتصاد استان نمایان شود.
استاندار مرکزی افزود: استان مرکزی در زمره پنج استان مهم کشور در بحث صادرات است و باید از همه فرصت ها در این راستا بهره گیری کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر