کد خبر: 936047
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
معاون شهرسازی شهرداری کرج خبرداد
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج اعلام کرد که طرح های گردشگری برای توسعه گردشگری این کلانشهر پیش بینی شده است.

احد الله پرگو در همایش روز جهانی شهرساز که با عنوان« آینده فضاهای شهری، بایدها و نبایدها» در باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه گردشگری کرج ساماندهی اراضی ورودی شهر، تعریض تفرجگاه‌های منطقه آتشگاه، طرح گردشگری اراضی شمال عظمیه و طرح گردشگری باغستان تعریف و اجرایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال مکان یابی برای ایجاد نمایشگاه بین المللی کرج هستیم تا از این طریق فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های تولیدی، صنعتی واستان فراهم شود.

پرگو گفت: از دیگر برنامه‌های این معاونت ساماندهی صنوف مزاحم و ساماندهی وضعیت میادین میوه و تره بار است که در نهایت باعث بهبود جلوه‌های بصری شهر می‌شود.

این مسئول افزود: بدون شک اجرای طرح‌های تصویب شده در گرو همکاری ادارات و سازمان‌های مختلف و صبر و مشارکت شهروندان است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، ادامه داد: بدون شک استفاده از تجریبات متخصصان این حوزه به تهیه و اجرای طرح‌های کارآمد توسعه شهری منتهی می‌شود.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم شهری زنده داشته باشیم باید به دنبال حذف زوائد بصری از چهره شهر، رفع مشکلات زیست محیطی، توجه به توسعه سیستم حمل و نقل عمومی و در نهایت تاکید بر شهرسازی انسان محور باشیم.

پرگو افزود: اجرای طرح‌های توسعه شهری وابستگی زیادی به دستیابی به منابع پایدارشهری دارد چون بدون منابع مالی مناسب اجرای طرح‌های پیش بینی شده با مشکل مواجه می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های توسعه شهری شهرداری کرج توضیح داد: شهرداری برنامه‌های متنوعی را در این راستا پیش بینی کرده و بر اساس چشم انداز طرح‌های توسعه ای را اجرایی می‌کند.

کرج با یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت چهارمین کلانشهر کشور است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار