کد خبر: 936177
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
فرمانده سپاه استان البرز تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بر لزوم حفظ وحدت در جامعه و ایستادگی در مقابل توطئه های وحدت شکنانه و قومیت گرایانه دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی تأکید کرد.

سردار سیدیوسف مولایی در مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان فردیس که در سالن فرهنگسرای ولایت این شهرستان برگزار شد، ضمن اشاره به تقارن هفته بسیج با هفته وحدت، گفت: وحدت کلید واژه اساسی و پاشنه آشیل حفظ نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل محور توطئه های دشمن علیه نظام اسلامی قرار گرفته است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در جامعه، بصیرت افزایی و ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان بیان داشت: با وجود قومیت های مختلف در کشور ما، دشمن در تلاش است تا از طریق قومیت گرایی به اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی برسد و اگر در حفظ وحدت کوتاهی کنیم، بعید نیست دشمنان  موفق به واگرایی اجتماعی و وحدت شکنی شوند. 

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه بسیج نسخه ای  شفابخش است و این ظرفیت را دارد تا همه  قومیت ها را زیر چتر خود و حول محور  انقلاب اسلامی قرار دهد، یادآور شد: در اوایل انقلاب دشمن تلاش کرد با  واگرایی قومی در کردستان به نظام ضربه بزند، در حالیکه با تشکیل بسیج، پیشمرگان کُرد در ذیل آن شکل گرفت و  درحال حاضر در بین شهدای دفاع مقدس، ۱۱ هزار شهید سنی وجود دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار