کد خبر: 936186
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل:
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: جشنواره زمستانی اردبیل از 7 دی ماه لغایت 15 اسفند ماه سال جاری  با برنامه های شاد و متنوع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، صغری فرشی در جلسه کارگروه تخصصی گردشگری با محوریت زمستان بیدار اظهار کرد: در راستای تحقق ماموریت ابلاغی از سوی استاندار اردبیل مبنی بر زمستان بیدار اردبیل، جشنواره زمستانی تدارک دیده شده که امسال متمایز از سال های قبل برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی توانمندی ها در 10 شهرستان برگزار می شود و به دنبال افزایش جذب و ماندگاری گردشگران، افزایش و رونق تورهای تخصصی ورودی به استان، توسعه گردشگری ورزشی و رونق اقتصادی استان است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: هفته اول از 7 تا 14 دی ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه و با محور برگزاری نمایشگاه های توانمندی گردشگری در شهرهای استان و هفته دوم از 15 تا 21 دی ماه با محور معرفی توانمندی های اقوام ایرانی همراه خواهد بود.

فرشی با بیان اینکه در هفته دوم استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، گلستان، گیلان، زنجان و اردبیل به اجرای برنامه خواهند پرداخت، ادامه داد: هفته سوم از 22 تا 28 دی ماه با برگزاری نمایشگاه کودک و هفته چهارم از 29 دی تا 5 بهمن ماه با برگزاری نمایشگاه لباس های سنتی و اسباب بازی همراه خواهد بود.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان برنامه هفتم پنجم جشنواره از 6 تا 12 بهمن را برپایی نمایشگاه تجهیزات و لوازم ورزشی زمستانی و برنامه هفته ششم از 13 تا 19 بهمن ماه را برگزاری نمایشگاه ایده های استارت آپ زمستانی عنوان کرد.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه عکس و عملکرد رسانه ها در بخش زمستان بیدار از 20 تا 26 بهمن ماه در هفته هفتم جشنواره زمستانی اشاره و تصریح کرد: در هفته هشتم از 27 بهمن تا 3 اسفند نیز نمایشگاه منطقه ای صنایع دستی برگزار می شود.

فرشی افزود: در هفته نهم از 4 اسفند تا 10 اسفند ماه نمایشگاه سوغاتی و غذا  و در هفته دهم از 10 اسفند تا 16 اسفند ماه نمایشگاه عکس و مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر