کد خبر: 936217
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر خوانسار که اجرای آن در سال ۸۲ آغاز شد هم اکنون با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

  به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان اصفهان، هاشم امینی به ضرورت احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهر خوانسار پرداخت و اظهار داشت: بافت زمین در شهر خوانسار بسیار سخت و سنگی است که آب در آن به سختی نفوذ می کند بنابراین به منظور دفع بهداشتی فاضلاب و ارتقای سطح بهدشت عمومی مردم  نیاز به احداث تصفیه خانه فاضلاب در این شهر  وجود داشت.
 وی افزود: شهرستان خوانسار به دلیل داشتن آب و هوای کوهستانی دارای چشمه ها و رودهای بسیاری است، این در حالی است که سطح آبهای زیرزمینی به دلیل جنس سخت زمین بسیار بالاست و در مدار قرار گرفتن تصفیه خانه فاضلاب برای جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی  از ضرورت بالایی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه از سال ۸۲ اجرای شبکه فاضلاب در شهر خوانسار آغاز شد، بیان داشت: تاکنون ۲۳ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا و ۱۵۰ فقره انشعاب فاضلاب نصب شده است.
وی با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب در شهر خوانسار به دلیل نوع شهرسازی و جنس زمین با دشواری هایی مواجه است، ابراز داشت: به دلیل کوهستانی بودن و نیز اختلاف ارتفاع بین پایین ترین نقطه تا مرتفع ترین نقطه خوانسار که به بیش از ۱۸۰ متر می رسد، اجرای شبکه فاضلاب در شهر خوانسار را با دشواری های مواجه می کند.
امینی افزود: تصفیه خانه فاضلاب خوانسار به روش لجن فعال و با هوادهی گسترده، پساب را مورد تصفیه قرار می دهد که ظرفیت هر مدول سه هزار و ۱۱۰ مترمکعب در شبانه روزی است.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار