کد خبر: 936522
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل به طرح‌های ایجادی ارائه شده تا این امر زمینه‌ساز توسعه اشتغال در استان شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قاسم رحیمی در جلسه نشست احزاب با استاندار اردبیل با اشاره به سیاست اشتغالی در اردبیل اظهار داشت: کارگروه تخصصی اشتغال استان با بررسی دقیق طرح‌های اشتغالزا مانع از انحراف این تسهیلات از رویکرد اصلی خود شده است و تلاش و جدیت بر تقویت هر چه بیشتر فعالیت‌ها در این کارگروه است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل گفت: دبیرخانه این کارگروه با دقت بسیار بالا در اعطای تسهیلات از حداکثر تلاش خود را برای هدررفت بیت‌المال انجام داده که این امر زمینه‌ساز ایجاد اشتغال پایدار برای دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال در سطح استان شده است.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست تسهیلات اشتغال روستایی جذب و پرداخت شد، تصریح کرد: مرحله دوم تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به زودی جذب خواهد شد که با توجه به عملکرد مطلوب استان در این حوزه در مرحله دوم نیز تلاش می‌کنیم تا زمینه برای ایجاد اشتغال هر چه بیشتر را برای افراد متقاضی فراهم آوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اشتغال را تابعی متغییر دانست و گفت: اشتغال تابع مسقیمی از امنیت، اقتصاد و ساید مولفه‌ها بوده که تاثیر این عوامل سهم به‌سزایی در تحقق رشد اشتغال دارد و نیز اشتغال و توسعه فعالیت‌ها در این حوزه می‌تواند بر این مولفه‌ها تاثیرگذار باشد.

رحیمی ایجاد شغل پایدار را از مهمترین اولویت‌ها در ارائه تسهیلات اشتغال در استان دانست و بیان کرد: اغلب تسهیلات اشتغال روستایی که در استان به متقاضیان ارائه شده به طرح‌های ایجادی بوده تا این امر زمینه‌ساز توسعه اشتغال در استان شود که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم گامی مهم در راستای تحقق سیاستگذاری ایجاد 20 هزار فرصت شغلی جدید در استان برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر