کد خبر: 936619
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:
سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهردار در خصوص فیلمی که در فضای مجازی از ضرب و شتم یک پیرمرد دست به دست می‌شود، و ضرب و شتم یک عکاس، شفاف‌سازی کند.

 کریم صادق‌زاده در جلسه شورای شهر تبریز در تذکر میان دستور خود اظهار داشت: بازنشستگان شهرداری اعلام می‌کنند که این نهاد از سال‌جاری همه امکانات رفاهی را متوقف کرده در حالی که مصوبات شورای شهر معطوف بر گسترش خدمات به این قشر بوده است.

وی افزود: حمایت جدی و عملی باید برای بازنشستگان شهرداری اعمال شود، مدیریت شهری تهران و حمایتی که این نهاد از بازنشستگان خود ترتیب داده است، می‌تواند الگویی برای مدیریت شهری تبریز باشد.

صادق‌زاده گفت:  شهردار در خصوص فیلمی که در فضای مجازی از ضرب و شتم یک پیرمرد( دستفروش) دست به دست می‌شود همچنین ضرب و شتم یک عکاس، شفاف‌سازی کند.

رای مثبت شورای شهر براي کمک به گروه هنری زینب پاشا

 لایحه شهرداری تبریز در خصوص کمک 17 میلیون تومانی به گروه هنری زینب پاشا در دستور کار شورای شهر قرار گرفت.

بنا به اعلام محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، این لایحه پیشتر در کمیسیون‌های برنامه و بودجه و فرهنگی و اجتماعی به تصویب رسیده و شورای شهر در چارچوب برنامه‌های تبریز 2018  به این لایحه رای مثبت داد.

احیا و بازسازی نهرشاهی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب

طرح پیشنهادی کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری در خصوص احیا و بازسازی نهر شاهی به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب ایل‌گلی در  دستور کار شورای شهر قرار گرفت.
 
بنا به اعلام عبدالله تقی‌پور، رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری، ایجاد اتوبان پیامبر اعظم موجب آسیب دیدگی این نهر شده و در نتیجه حق‌آبه شاهگی از این منبع متوقف شده است.

فریدون بابایی‌اقدم در ادامه طرح این موضوع با اشاره به اتفاق مشابهی در محدوده پایگاه دوم شکاری رخ داده است گفت: آسیب‌دیدگی منبع تامین آب، باعث تخریب چندین هکتار فضای سبز شده است اما متاسفانه سازمان آب منطقه‌ای اجازه احیای این مسیر انتقال آب را نمی‌دهد. با رای اکثریت اعضای شورای شهر، این لایحه نیز به تصویب رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر