کد خبر: 936646
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
شهردار کلانشهر کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت: با ایجاد ساز و کار لازم می توان به جای مراجعه حضوری، سالیانه بیش از ۲۰۰ هزار استعلام شهروندان را به صورت الکترونیکی دریافت کرد.

علی اصغر کمالی زاده در جلسه شورای برنامه ریزی با تاکید بر لزوم اجرای طرح پیاده سازی نظام هوشمند در کلانشهر کرج، اظهار کرد: شهر هوشمند بر پایه فناوری اطلاعات و ارتباطات و معیارهایی نظیر حکمروایی هوشمند، شهروند هوشمند و اقتصاد و حمل و نقل استوار است.

وی با اعلام اینکه سیستم‌های هوشمند در شهرهای هوشمند کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی اقدامات را به همراه دارد، افزود: توسعه شهر و بهبود سطح کیفی زندگی شهروندان با تکیه بر سیستم های هوشمند با سرعت بیشتری تحقق پیدا می کند.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: با ایجاد ساز و کار لازم می توان به جای مراجعه حضوری، سالیانه بیش از ۲۰۰ هزار استعلام شهروندان را به صورت الکترونیکی دریافت کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی پیرامون فرا رسیدن فصل سرد و بارش برف و باران در دستور کار قرار دارد، افزود: برگزاری مانور ماشین آلات زمستانی طی هفته آتی افزایش اعتماد و رضایت عمومی شهروندان را به همراه خواهد داشت.

شهردار کرج با تاکید بر اینکه در راستای توسعه و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی دو لایحه تنظیم شده است، گفت: رایزنی هایی با چند شرکت اتوبوس سازی صورت گرفته تا با توسعه و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی خدمات ارزنده ای در این حوزه به شهروندان ارایه شود.

وی با اشاره به افتتاح بوستان بزرگ بهارستان، اظهار کرد: باید نسبت به توسعه محلات و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام کرد.

کمالی زاده با اشاره به تعداد پایین تماس شهروندان با سامانه 137 شهرداری کرج، گفت: به رغم جمعیت بالای کلانشهر کرج، تماس های چندانی با این سامانه برقرار نمی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار