کد خبر: 936667
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
شاخص بورس به صعود روز گذشته خود ادامه داد و درنهایت با رشد قیمتی کامودیتی‌ها توانست با صعود ۳۱۶۶.۰۳ واحدی در رقم ۱۶۶ هزار و ۳۰۴ واحد تثبیت شود. نماد‌های فلزی و معدنی تقریبا در تماما با صعود همراه شدند و نماد‌های خودرویی با توجه به ابهام در افزایش قیمت با افت همراه شدند.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۳۱۶۶.۰۳ واحد افزایش به ۱۶۶ هزار و ۳۰۴ واحد و ارزش روز بازار به ۶۳۰ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۹۲۰.۵۰ واحد رشد به ۴۸ هزار و ۳۵۱ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۲۹۳.۳۵ واحد رشد به ۲۷ هزار و ۱۷۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۰۶.۷۱ واحد رشد به ۱۹ هزار و ۱۴۹ واحد رسید.

­شاخص آزاد شناور با ۳۹۱۰.۷۸ واحد رشد به ۱۷۸ هزار و ۸۶ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۲۷۱۶.۱۶ واحد رشد به ۱۲۲ هزار و ۶۱۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۴۴۵۲.۱۱ واحد رشد به رقم ۳۳۰ هزار و ۸۰۵ واحد رسید.

نماد فولاد، فملی، تاپیکو، شبندر، شپنا، شتران، پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد جم بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشت.

در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۴۹.۹۱ واحد رشد به رقم ۱۸۲۴.۱۸ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۱۰۴ هزار و ۶۴۶ واحد برگ سهم در قالب ۷۴۸ میلیون و ۴۸ هزار برگ به ارزش ۶۴۵ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار