کد خبر: 936675
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
فیلم سینمایی «گروگان» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود.
جوان آنلاين: فیلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی محمود دینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین که به تازگی پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده وارد مرحله پیش تولید شد.
فیلمبرداری «گروگان» در ایران و ترکیه انجام می شود و داستان این فیلم در رابطه عده اى از قاچاقچیان بين المللى است که با پشتیبانی گروهك های طالبان و داعش پس كشتار ديپلمات هاى ايرانى در افغانستان از نوار مرزى شرق کشور براى انتقام از جمهورى اسلامى به اهالی يك روستا كه درحال برگزارى مراسم عروسى هستند، حمله کرده و مراسم آنان را به جهنمى از آتش و خون تبدیل می کنند و به دنبال آن، تعدادى از مردم را نیز با خود به گروگان می برند و اعلام می کنند شرط آزادی آنان، رها کردن چند تن از قاچاقچيانى است كه در یکی از زندان های ایران بازداشت هستند . آنان به دولت جمهوری اسلامی فشار می آورند که در صورت آزاد نكردن آن ها، تمامى گروگان ها را خواهند كشت.
گروه این روزها در حال مذاکره با هنرمندان ایرانی و ترک برای همکاری با این اثر سینمایی هستند. طی روزهای آتی و پس از قطعی شدن حضور هریک از افراد اطلاع رسانی انجام خواهد شد، برخی از لوکیشن های فیلم نیز تاکنون در تهران، و شهرهای شرقی و غربی کشور انتخاب شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار