کد خبر: 936761
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان خبرداد:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان از تجهیز و تکمیل و اصلاح 120 نمازخانه مدارس این استان به عنوان بخشی از برکات میزبانی از بیست و هفتمین اجلاسیه نماز در استان سمنان نام برد.

امیر بینایی در نشست خبری مسوولان برگزاری اجلاسیه نماز با اصحاب رسانه استان سمنان اظهار کرد: تعدادی از این نمازخانه تکمیل و تجهیز شدند و بخشی از آنها نیز بعد از برگزاری اجلاسیه تجهیز می شوند.

وی از دعوت بیش از 1600 نفر از سراسر کشور برای حضور در اجلاسیه نماز خبر داد و افزود: بیش از 400 نفر از نخبگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی، علما و مسوولان اجرایی کشور نیز از مدعوین اجلاسیه بیست و هفتم هستند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه فعالیت های اجرایی برای برگزاری این اجلاسیه از چند ماه پیش در استان آغاز شده خاطرنشان کرد: مسوولان و مدیران کشوری و استانی همکاری و همراهی بسیار خوبی در زمینه سازی برای برگزاری این اجلاسیه بزرگ داشتند.

وی از اعزام بیش از 50 مبلغ نماز از حوزه علمیه قم به مناسبت برگزاری این اجلاسیه خبر داد و گفت: این مبلغین طی دو ماه اخیر به استان اعزام و در همین راستا فعالیت های تبلیغی بسیار مطلوبی داشتند .

بینایی، کمک به تبیین و توسعه فرهنگ نماز را از مهمترین اهداف اعزام این مبلغان ارزیابی و اضافه کرد: در این مدت ده ها برنامه ویژه و خانواده محور با هدف توسعه فرهنگ نماز و گسترش معنویات در سطح استان و دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

وی از حضور پررنگ دانشگاهیان و دانشجویان و فعالان دانش آموزی در این اجلاسیه خبر داد و گفت: اقشار مختلف مردم، رابطان نماز دستگاه ها، دانشگاهیان، مدیران اجرایی، اصناف و پزشکان و دیگر اقشار مختلف مردم استان همراهی و همکاری بسیار خوب و کیفی در بسترسازی برای برپایی در خور شأن این اجلاسیه بزرگ در استان داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر