کد خبر: 936772
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
در اتوبان پیامبر اعظم
مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از تصادف زنجیره‌ای در اتوبان پیامبر اعظم خبر داد.

سید یعقوب موسوی اظهار داشت: حوالی ساعت 18با گزارش واژگونی یک دستگاه خودرو ال 90 در مسیر اتوبان پیامبر اعظم ، آتش نشانان ایستگاه شماره 8 جهت بررسی و امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره بیان داشت؛ آتش نشانان پس از حضور در محل و مشاهده واژگونی خودرو ال 90 در مسیر اتوبان، مشغول عملیات امداد رسانی شدند که خودروهای تویوتا، پژو 206 ، پژو 405 ، سمند، دو دستگاه پراید در مدت زمان کوتاه از یکدیگر با از انحراف از مسیر ، واژگون و متوقف شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان زمانی که مشغول عملیات امداد و نجات بودند خودرو تویوتا با یکی از خودروهای امدادی سازمان آتش نشانی برخورد و دیگر خودرو سواری سمند نیز با برخورد به جرثقیل سازمان دچار حریق شد که با واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان به سرعت اطفاء حریق شد.

موسوی درباره مصدومان این حادثه افزود: در اثر وقوع این حادثه 8 تن از سرنشینان خودروها دچار آسیب دیدگی شده بودند که برای مداوا در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت و سه تن از آتش نشان نیز در عملیات امدادی این حادثه دچار آسیب دیدگی سطحی شدند که به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات امدادی این حادثه با بیش از سه ساعت تلاش مداوم آتش نشانان به پایان رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر