کد خبر: 936791
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
رنگ خدا در امامزاده هلال بن علی(ع) اجرا می شود؛
مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل گفت: دوره های سبک زندگی اسلامی در قالب طرح به رنگ خدا در جوار حرم مطهر امامزاده هلال بن علی(ع) آران و بیدگل در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید جواد تکیه اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان عظیم الشان به قطب فرهنگی و همچنین ترویج و نشر معارف اهل بیت(ع) دوره های آموزشی سبک زندگی اسلامی در قالب طرح به رنگ خدا در جوار حرم مطهر امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل آغاز شده است.
وی در ادامه افزود: این دوره برای دومین سال متوالی است که در جوار حرم فاطمی ترین حرم اهل بیت(س) در رشته های مهارت های فردی، فرزند پروری، ازدواج آسان، مشاوره خانواده و.... در روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه قبل از نماز مغرب هر هفته در حال برگزاری است.
مدیر اجرایی امامزاده محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل در ادامه اضافه کرد: این کلاس ها با همکاری و مشارکت 10 مربی مجرب که تحصیلات حوزی دارند و همچنین در دوره های سازمان اوقاف و امور خیریه شرکت کرده اند و گواهی مربیگری را اخذ کرده اند برگزار می شود و در پایان کلاس ها نیز به افرادی که کلیه کلاس ها را شرکت کرده اند گواهی پایان دوره اعطا می شود.
سید جواد تکیه گفت:  آستان امامزاده هلال بن على (علیه السلام) در شهرستان آران و بيدگل، در ۱۲ کيلومترى شهر کاشان واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر