کد خبر: 936814
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج خبرداد
سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج، گفت: در راستای ضرورت ساماندهی سیمای شهری، عوامل سد معبر و دستفروشان از معابر اصلی و پرتردد منطقه 9 جمع آوری شدند.

آرش یگانی با بیان این خبر اظهار کرد: عملیات ضربتی جمع آوری 22 مورد از چرخ دستی عاملان سد معبر در محلات دولت آباد، چهارصد دستگاه، میدان فجر، خیابان فرهنگیان، سه راه گوهردشت و بلال صورت گرفت.

 وی اظهار کرد: طرح پاکسازی معابر در سطح این منطقه، با جمع آوری اقلام و اجناس عاملان سد معبر در خیابان های اصلی در حال اجرا است .

 سرپرست منطقه 9 شهرداری کرج، افزود: در اجرای طرح مذکور ضمن هماهنگی های صورت گرفته برای بکارگیری ماموران انتظامی و اقدامات امنیتی، با متخلفان و سد معبر کنندگان برخورد جدی به عمل آمده و نسبت به توقیف خودرو و انتقال آن به پارکینگ اقدام خواهد شد.

 این مسئول درخصوص جمع آوری متکدیان تصریح کرد: ماموران حوزه کنترل و نظارت منطقه 9 شهرداری کرج نسبت به شناسایی و جمع آوری متکدیان اقدام کرده اند و آن ها را به ستاد مرکزی جمع آوری متکدیان، تحویل می دهد.

یگانی از کسبه منطقه به جهت همکاری مطلوب در جلوگیری از تجمع دست فروشان در مقابل صنوف خود قدردانی کرد و افزود: طرح پاکسازی متکدیان جهت حفظ حقوق شهروندی و تسهیل در رفت و آمد ها اجرایی شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار