کد خبر: 936815
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از توزیع 60 هزار کیسه ماسه و نمک در مراکز آموزشی و درمانی این شهر خبر داد و گفت: این اقدام به منظور خدمات رسانی بهتر به شهروندان انجام شده است.

علی خوشگرد با اشاره به نزدیکی فصل زمستان و بارش برف و برودت هوا، اظهار کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس نسبت به استقرار کیسه های شن و نمک در مدارس، مراکز آموزشی، درمانگاه ها و غیره اقدام کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هنگام بارش برف و یخ زدگی معابر، برف روبی و یخ زادیی معابر اصلی و سپس فرعی شهر در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار می گیرد، گفت: با توجه به این مهم، حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس نسبت به تامین ۶۰ هزار کیسه ماسه و نمک برای توزیع در مدارس، درمانگاه ها، فرهنگسراها و غیره اقدام کرده است تا در صورت بارش برف و باران، عملیات یخ زدایی با سرعت بیشتری انجام شود.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری استقرار کیسه های ماسه و نمک در مراکز آموزشی و درمانی را اقدامی پیش گیرانه برای جلوگیری از انسداد معابر مراکز آموزشی و درمانی هنگام بارش برف و برودت هوا و یخ زدگی معابر اعلام کرد و افزود: همچنین اقدامات لازم برای جانمایی و استقرار کیسه های شن و نمک در نقاط مختلفی از شهر نیز انجام شده است.

 

تجهیز خودروهای سبک و سنگین برف روب در فردیس

 

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در راستای خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فرودگذار نیست، خاطرنشان کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری فردیس تمهیدات لازم را برای فصول پاییز و زمستان اندیشیده تا شهروندان با کمترین چالش‌ها روبه رو نشوند.

خوشگرد از تجهیز خودروهای سبک و سنگین برف‌روب در فردیس خبر داد و تاکید کرد: مدیریت شهری فردیس با کار مضاعف تلاش می‌کند این شهر زمستان مطلوبی را پشت سر بگذارد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای شناسایی نقاط حادثه خیز شهر در هنگام لغزندگی معابر انجام شده، تصریح کرد: حوزه خدمات شهری فردیس برنامه منسجمی برای برف روبی و یخ زدایی در شهر دارد.

معاون شهردار فردیس در حوزه خدمات شهری عنوان کرد: مشارکت مردم در زمینه‌های مختلفی از جمله عدم تخلیه نخاله‌های ساختمانی در حاشیه معابر، رعایت نظافت و پاکیزگی پیاده‌روها و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در هنگام بارش برف و باران با هدف کاهش بار ترافیکی شهر و افزایش سرعت خودروهای خدمات رسان یکی از راهبردهای سازنده به حداقل رساندن خسارات احتمالی است.

وی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بر پایه دانش‌محوری و مردم‌مداری پایه گذاری شده، افزود: ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به شهروندان از مهمترین اهداف مدیریت‌شهری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار