کد خبر: 936839
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پس از اینکه پاسخ نامه خود را از وزیر ورزش دریافت نکردند در جلسه‌ هیئت رئیسه بار دیگر پای وزیر ورزش را به‌میان کشیدند و باید دید سکوت وزارت ورزش در قبال سؤال و درخواست آنها شکسته می‌شود یا خیر.
جوان آنلاین: جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عصر دیروز (دوشنبه) برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه درباره بحث قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اعلام کردند؛ منتظر تصمیم وزیر ورزش هستند که نظر خود را اعلام کند.

این در حالی است که اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پیش از این نامه‌ای به وزارت ورزش داده‌ بودند که در این زمینه تکلیف مشخص شود. ظاهراً نامه‌ اعضای هیئت رئیسه به وزارت ورزش  بدون پاسخ مانده که همچنان در جلسه دیروز خود اعلام کردند درباره بحث منع به‌کارگیری بازنشستگان در ورزش، وزارت ورزش باید نظرش را اعلام کند.

با این تفاسیر حال باید ببینیم وزارت ورزش سکوتش را درباره بازنشسته‌های هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال می‌شکند یا نه. در حال حاضر با توجه به اینکه تنها 2 روز دیگر به اتمام زمان حضور بازنشسته‌ها در ورزش باقی مانده است باید ببینیم وزارت ورزش چه تصمیمی می‌گیرد چرا که هیئت رئیسه به‌مانند گذشته موضوع را از وزارت ورزش جویا می‌شود و توپ را در زمین وزارت ورزش می‌اندازد. موضوع حضور افراد بازنشسته در هیئت رئیسه فدراسیون‌ها یکی از موارد اختلاف بین دستگاه‌های تصمیم‌گیر و نظارتی است چرا که برخی از آنها اعتقاد دارند عضویت در هیئت رئیسه شغل محسوب نمی‌شود و برخی دیگر تأکید می‌کنند که افراد بازنشسته نباید در هیئت رئیسه فدراسیون‌ها حضور داشته باشند. اینجاست که نقش وزارت ورزش به‌عنوان متولی اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشسته‌ها در ورزش مشخص می‌شود و آنها باید به سؤال اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال پاسخ دهند اما باید دید وزارت ورزش حاضر به شکستن سکوتش در این باره می‌شود یا خیر.

این در حالی است که مهدی تاج با توجه به ماده 60 قانون ایثارگری حضورش در فدراسیون قطعی است اما نکته اصلی این است که محمدرضا ساکت، علی کفاشیان، محمود اسلامیان، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی افراد بازنشسته فدراسیون هستند و باید دید تکلیف آنها در نهایت چه خواهد شد.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار