کد خبر: 936930
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد
معاون قضایی رئیس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی از اجرای «طرح پیشگیری از تصادفات رانندگی» در استان خبر داد.

بابک محبوب علیلو با بیان این که شیوع و گسترش جرائم در جامعه، ناشی از عدم اطلاع کافی مردم نسبت به قوانین و مقررات جاری است، گفت: دادگستری کل استان، در این راستا با هدف فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آگاه سازی عمومی، برنامه‌های پیشگیرانه متعددی در دستور کار خود قرار داده است. 
  
وی با اشاره به تلاش‌های دادگستری کل استان در راستای کاهش تصادفات رانندگی اظهار کرد: دادگستری کل استان به منظور کاهش جرایم رانندگی منجر به فوت و یا صدمه بدنی، تلاش دارد تا با همکاری دستگاه‌های اجرایی و با استفاده از ظرفیت‌های استانی در کنار ظرفیت‌های ملی، گام‌های اساسی در این راستا بردارد. 
  
وی افزود: در راستای تکمیل اقدامات پیشگیرانه، دادگستری کل استان پس از شناسایی نقاط حادثه خیز با همکاری دستگاه‎های اجرایی به تهیه و تدوین طرحی با عنوان «طرح پیشگیری از تصادفات رانندگی برون شهری» در محورهای مواصلاتی استان مبادرت کرده و وظایف و تکالیف هریک از دستگاه‎های متولی و مسئول در آن طرح مشخص شده و انتظار می‎رود دستگاه‎های متولی و مسئول، با احساس مسئولیت مضاعف و همگرایی بیشتر در جهت کاهش و کنترل تصادفات رانندگی در محورهای درون و برون شهری به تکالیف و وظایف قانونی عمل کنند. 
  
وی اظهار کرد: بعد از این که، طرح مذکور در جلسات مربوطه مطرح و مورد تصویب قرار گرفت، درصدد هستیم با مشارکت و اراده جمعی، مسائل و مشکلاتی که به عنوان نواقص مهندسی در جاده‌های استان مطرح است را با استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی پوشش دهیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها