کد خبر: 937078
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸
سرپرست استانداری البرز تاکید کرد
سرپرست استانداری البرز بر لزوم تقویت صنایع کوچک و متوسط در این استان تاکید کرد.

عزیز الله شهبازی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز ، با اشاره به گزارش اعلام شده از سوی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز مبنی براینکه تاکنون ۲۴۸ میلیارد تومان تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعطا شده است، اظهار کرد: استان البرز در این حوزه جایگاه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با بیان اینکه بانک ها بنگاه های اقتصادی کشور به شمار می روند، تاکید کرد: انباشت پرونده های اعطای تسهیلات را نمی توان تنها از جانب بانک ها دید. برخی از بانک ها اقدامی قابر تقدیر در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید و ایجاد بستر های اشتغال است.

سرپرست استانداری البرز با بیان اینکه مدیران دستگاه های مختلف استان و عملکرد فرمانداران قابل تقدیر است، تصریح کرد: لازم است همه مدیران و مسئولان در راستای رسیدن به اهدافمان در ایجاد اشتغال تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تقویت صنایع کوچک و متوسط در افزایش اشتغال تاثیر به سزایی دارد، عنوان کرد: کارگروه های تخصصی در حوزه های مختلف باید اقدامات لازم را در راستای ارائه آمار دقیق انجام دهند.

شهبازی با تاکید بر لزوم اتخاذ تدابیری در خصوص تسهیلات مصوب در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز، خاطرنشان کرد: در این رابطه از مدیران بانک ها می خواهیم همکاری بیشتری با بخش خصوصی داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل کارگروه فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستانهای استان، بیان کرد: فرمانداران نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها هستند که با اختیارات خود می توانند در این راستا اقدام کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار