کد خبر: 937088
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: به دستور استاندار، روز جمعه این هفته از ساعت ۱۰ صبح در مساجد جامع مراکز شهرستان‌های تابعه استان و مصلی شهر ایلام با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها میز خدمت برپا می‌شود.

آیت قیصربیگی از برگزاری میز خدمت در سراسر استان ایلام در جمعه این هفته خبر داد و گفت؛ در پی تاکیدات مکرر استاندار ایلام مبنی بر حضور مسوولان در میان مردم این هفته نیز همزمان با مرکز استان با حضور فرمانداران و مسوولان دستگاه های اجرایی در مساجد جامع مرکز شهرستان های استان میز خدمت دایر می گردد.

وی افزود: روز جمعه در مصلی شهر ایلام نیز با حضور استاندار ایلام، معاونین استاندار، فرمانداری ایلام و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از ساعت 10 صبح تا قبل از خطبه های نماز جمعه میز خدمت دایر می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزاری میز خدمت را یکی از ابتکارات خوب دولت تدبیر و امید در امر خدمت رسانی بهتر به مردم قلمداد کرد و گفت: در استان ایلام این طرح با دستور استاندار محترم استان با جدیت دنبال و پیگری می شود و جمعه این هفته نیز شاهد این حرکت خوب و مردم سالارانه در سراسر استان خواهیم بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر